witam
w moie rece wpadł łucznik 87 chciał bym się dowiedzieć czy ktoś posiada jakiś schemat tej wiatróweczki bo przywracam ją do stanu piękności i nie moge rozebrać żeby czegoś nie zniszczyć
albo jak kto wie jak zdjąć czy to może sie odkręca ta tylna część z napisem łucznik 87 teraz moczy sie w odrdzewiaczu próbowałem odkręcić ale się nie da czy trzeba dużo siły żeby sobie z tym poradzić
jezeli ktoś potrafi mi pomóc prosze o dopowiedz
pzd paweł
rozbiórka łucznik 87
Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 2010-02-09, 11:58
- Lokalizacja: małkinia
rozbiórka łucznik 87
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez pawelojdana, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
http://nasze-wiatrowki.pl/viewtopic.php?t=514pawelojdana pisze:jezeli ktoś potrafi mi pomóc prosze o dopowiedz
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 2010-02-09, 11:58
- Lokalizacja: małkinia
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 2010-02-09, 11:58
- Lokalizacja: małkinia
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
Nie sadzę , pierwszą rzeczą jaką musisz zrobić , yo wybicie kołka na którym jest mocowany spust(wyjęcie spustu) a następnie odkręcenie śruby zespalającej cylinder z korkiem.pawelojdana pisze:tylko może tam gwint jest lewy

A następnie w to miejsce włożyć odpowiedni płaskownik lub klucz płaski (jako dźwignia) i po wkręceniu w imadło powinien dać się odkręcić.

http://www.airguns.budu.pl/showme2.php? ... k#naglowek
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Posty: 236
- Rejestracja: 2008-09-23, 13:37
- Lokalizacja: Rzeszów
Dokładnie jak Janusz pisze.
Po odkręceniu śruby zespalającej już nic nie trzyma korka z cylindrem. Dobrze spryskaj WD 40 i odstaw na dzień by dokładnie się "przeżarło" Z tym, że by nie uszkodzić uszczelki tłoka o gwint cylindra, jak będziesz wyciągał tłok, spróbuj wsunąć coś na gwint np tuleje wyciętą z puszki po piwie lub peta ( zakładając, że jeszcze się ta uszczelka na coś nadaje)
Po odkręceniu śruby zespalającej już nic nie trzyma korka z cylindrem. Dobrze spryskaj WD 40 i odstaw na dzień by dokładnie się "przeżarło" Z tym, że by nie uszkodzić uszczelki tłoka o gwint cylindra, jak będziesz wyciągał tłok, spróbuj wsunąć coś na gwint np tuleje wyciętą z puszki po piwie lub peta ( zakładając, że jeszcze się ta uszczelka na coś nadaje)
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 2010-02-09, 11:58
- Lokalizacja: małkinia
łucznik 87
witam i dziękuję za pomoc po wielkich trudach i pracy palnika acytelynowego w końcu puściło
jeszce raz dzieki za pomoc
pzd paweł
jeszce raz dzieki za pomoc
pzd paweł