rozbiórka łucznik 87

Wszystkie typy wiatrówek sprężynowych

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

pawelojdana
Posty: 5
Rejestracja: 2010-02-09, 11:58
Lokalizacja: małkinia

rozbiórka łucznik 87

Post autor: pawelojdana »

witam
w moie rece wpadł łucznik 87 chciał bym się dowiedzieć czy ktoś posiada jakiś schemat tej wiatróweczki bo przywracam ją do stanu piękności i nie moge rozebrać żeby czegoś nie zniszczyć
albo jak kto wie jak zdjąć czy to może sie odkręca ta tylna część z napisem łucznik 87 teraz moczy sie w odrdzewiaczu próbowałem odkręcić ale się nie da czy trzeba dużo siły żeby sobie z tym poradzić
jezeli ktoś potrafi mi pomóc prosze o dopowiedz
pzd paweł
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez pawelojdana, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
januszmariusz
Posty: 2667
Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica

Post autor: januszmariusz »

pawelojdana pisze:jezeli ktoś potrafi mi pomóc prosze o dopowiedz
http://nasze-wiatrowki.pl/viewtopic.php?t=514
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
pawelojdana
Posty: 5
Rejestracja: 2010-02-09, 11:58
Lokalizacja: małkinia

Post autor: pawelojdana »

dzieki za odpowiedz panie Januszu
widzę że sie to wykręca ale chyba mój łucznik musi sobie długo poleżec w odrdzewiaczu żeby to puściło
może by Pan znalazł jakiś skan schematu bo ja nigdzie nie mogę znaleść
pzd Paweł
Awatar użytkownika
januszmariusz
Posty: 2667
Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica

Post autor: januszmariusz »

Nie wiem z jakiego środka korzystasz ? , ale na połączenia gwintowane spróbuj WD-40
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
pawelojdana
Posty: 5
Rejestracja: 2010-02-09, 11:58
Lokalizacja: małkinia

Post autor: pawelojdana »

witam to używam tylko może tam gwint jest lewy
pzd paweł
Awatar użytkownika
januszmariusz
Posty: 2667
Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica

Post autor: januszmariusz »

pawelojdana pisze:tylko może tam gwint jest lewy
Nie sadzę , pierwszą rzeczą jaką musisz zrobić , yo wybicie kołka na którym jest mocowany spust(wyjęcie spustu) a następnie odkręcenie śruby zespalającej cylinder z korkiem.
Obrazek
A następnie w to miejsce włożyć odpowiedni płaskownik lub klucz płaski (jako dźwignia) i po wkręceniu w imadło powinien dać się odkręcić.
Obrazek
http://www.airguns.budu.pl/showme2.php? ... k#naglowek
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
pięknyzadek
Posty: 236
Rejestracja: 2008-09-23, 13:37
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: pięknyzadek »

Dokładnie jak Janusz pisze.
Po odkręceniu śruby zespalającej już nic nie trzyma korka z cylindrem. Dobrze spryskaj WD 40 i odstaw na dzień by dokładnie się "przeżarło" Z tym, że by nie uszkodzić uszczelki tłoka o gwint cylindra, jak będziesz wyciągał tłok, spróbuj wsunąć coś na gwint np tuleje wyciętą z puszki po piwie lub peta ( zakładając, że jeszcze się ta uszczelka na coś nadaje)
pawelojdana
Posty: 5
Rejestracja: 2010-02-09, 11:58
Lokalizacja: małkinia

łucznik 87

Post autor: pawelojdana »

witam i dziękuję za pomoc po wielkich trudach i pracy palnika acytelynowego w końcu puściło
jeszce raz dzieki za pomoc
pzd paweł