Tuning Hammerli 900
Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2010-02-07, 13:44
- Lokalizacja: łódź/wrocław
Tuning Hammerli 900
Witam kolegów. Po przeczytaniu wielu postów z tego forum, postanowiłem się zabrać do mojego pierwszego tuningu wiatrówki z tematu. Postanowiłem na dobry początek zabrać się za prowadnice i tu moje pytanie czy może ktoś z was wcześniej szukał/dobrał prowadnicę ertalitową? Zaraz po niej korek na drugi koniec sprężyny. Ale i tu pojawiły się problemy. Rożne sklepy odwiedziłem z zerowym sutkiem( typu "złota rączka", "castorama"). Na Alledrogo jedyne co do mojego modelu mogę znaleźć to sprężyna lub uszczelka tłoka. Poradźcie gdzie szukać części?
-
- Posty: 130
- Rejestracja: 2010-03-21, 22:16
- Lokalizacja: tarnowskie dziury
Jak podasz docelową długość prowadnicy i korka ,ich średnice (na jaką sprężynę mają być itd),to pewno ktoś tobie nieco doradzi.Jeśli nie znajdzie się nic to pozostaje zamówić taile na wymiar .
Tak z ciekawości ;ile cm tam masz napięcia wstępnego biorąc pod uwagę ze w jednym z postów znalazłem że oryginalna sprężyna ma 315mm długości ? 19mm średnica zewnętrzna 12.5wewnątrz .Powodzenia.
Tak z ciekawości ;ile cm tam masz napięcia wstępnego biorąc pod uwagę ze w jednym z postów znalazłem że oryginalna sprężyna ma 315mm długości ? 19mm średnica zewnętrzna 12.5wewnątrz .Powodzenia.
hatsan85/gamonitsu3-9x40/
Młot pneumatyczny MAC-40J
Młot pneumatyczny MAC-40J
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2010-02-07, 13:44
- Lokalizacja: łódź/wrocław
-
- Posty: 130
- Rejestracja: 2010-03-21, 22:16
- Lokalizacja: tarnowskie dziury
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
http://nasze-wiatrowki.pl/viewtopic.php?t=2299herbet pisze:Na forum opisano już rozbiórkę tego modelu

pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2010-02-07, 13:44
- Lokalizacja: łódź/wrocław
Wiem wiem już dawno czytałem a pierwszy raz rozbierana była z kolegą Sławkiem z forum. Teraz mnie ciągnie do pierwszych modyfikacji:) Mam takie pytanie czy 30 zl za nowa uszczelkę to dobra cena? Czytałem tez, że bardzo ważna jest powtarzalność strzału, co myślicie o zamontowaniu małej poziomicy?tak na osadzie z tyłu wiatrówki?
-
- Posty: 130
- Rejestracja: 2010-03-21, 22:16
- Lokalizacja: tarnowskie dziury
Poziomica przydaje się do ustawienia poziomu krzyża na celowniku ale osobiście nie widzę powodów montowania "oka"na osadzie .Może jestem w błędzie -nie wykluczam..Przy tym modelu lepsze skupienie osiągniesz na słabszej sprężynie(krótszej) biorąc pod uwagę krótki skok tłoka -lepiej będzie pracować w przedziale około 10 jouli(jeśli to kaliber 4.5).Porządna (zależy jaką masz na myśli)uszczelka to istotny element a według mnie nie jest to wysoka cena .
hatsan85/gamonitsu3-9x40/
Młot pneumatyczny MAC-40J
Młot pneumatyczny MAC-40J
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 2010-02-07, 13:44
- Lokalizacja: łódź/wrocław
Z tego co pamiętam to ma ok 11 J (kaliber 4,5 mm ). A uszczelka z aukcji Allegro http://www.allegro.pl/item1027608298_ha ... zelka.html .
-
- Posty: 130
- Rejestracja: 2010-03-21, 22:16
- Lokalizacja: tarnowskie dziury
-
- Ściepnik
- Posty: 1180
- Rejestracja: 2010-05-11, 18:16
- Lokalizacja: Słupsk
w tym temacie znajdziesz znacznie więcej informacji http://nasze-wiatrowki.pl/viewtopic.php?t=2299
Bo zaczyna się zabawa...
CZ 550 Ebony Edition + Swarovski Z4i 2,5-10x56
ZH 304 + Zeiss 2,5-10x52
Iż 12
CZ 550 Ebony Edition + Swarovski Z4i 2,5-10x56
ZH 304 + Zeiss 2,5-10x52
Iż 12