
1) Korpus, Lufa z płaszczem i muszką tunelową
2) Korek, wewnątrz listewka blokująca = jedno z zabezpieczeń
3) Sprężyna dwudzielna ( dwie sprężyny przeciwskrętne) z przekładką
4) Tłok z centralnym zaczepem, zamiast klasycznej uszczelki posiada pierścień uszczelniający
5) Cylinder
6) System spustowy - póki co boję się go rozebrać, w przedniej części znajduje się "grzechotka" zabezpieczająca, prosta, pomysłowa. Z moich obserwacji wynika, że jest to jeden z częściej wymienianych elementów w starych FWB
7) Dźwignia naciągu
8) Tylni element systemu antyodrzutowego, łączy el.10 z el.1 bolcem po którym "ślizga" się system (el.1)
9) Przedni element systemu antyodrzutowego, łączy el.10 z el.1. Dwa bolce po których ślizga się el.1
10) Szyna łączona nieruchomo z osadą będąca "szkieletem" na którym porusza się system.
Cały schemacik, jest bardzo uproszczony. Przy następnych rozbiórkach będę się starał dodawać fotki kolejnych elementów i dokładniej je opisywać. Chyba, że jakiś inny posiadacz FWB mnie ubiegnie, do czego zachęcam i na co po cichu liczę
