Wiatrówka w Warszawie co i jak

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

Pawskills
Posty: 7
Rejestracja: 2012-10-02, 18:34
Lokalizacja: Warszawa

Wiatrówka w Warszawie co i jak

Post autor: Pawskills »

Witam chciałbym kupić sobie wiatrówkę qb78 deluxe 4.5mm
Moje Pytania:
1. Czy z tej wiatrówki można strzelać bez zezwolenia?

2. Gdzie można nią strzelać w warszawie słyszałem o dawnej strzelnicy na siekierkach czy to jest dobre miejsce czy znacie może jakieś lepsze.?

2 b) Czy strzelanie z wiatrówki jest bezpieczne w miejscach które mi podacie chodzi o ilość zwierząt i ludzi którzy mogą się tam znajdować.Jestem początkującym dlatego nie chciałbym sprawiać zagrożenia

3. Od którego roku życia można strzelać z wiatrówki pytam dlatego że przy zamówieniu muszę udowodnić czy jestem pełnoletni.Jak będę strzelał z wiatrówki w miejscu dozwolonym a nie mam ukończonych 18 lat straż miejska policja mogą się uczepić.Jestem z rocznika 1995.?

4.Teraz pytanie o akcesoria .Czy rzeczy które wymieniłem będą dobrze się prezentować a co ważniejsze dobrze działać z wiatrówką qb78 deluxe 4.5mm
a)śrut :Śrut Diabolo JSB EXACT 4,50 mm
b)luneta :Luneta celownicza 3-9x40 E
c)Ładunek nabój kapsuła CO2 12 g. MOS(oczywiście kupie więcej ty naboi pytam się czy będą odpowiednie)
d)Mosiężny wycior + komplet szczotek + pudełko - 4.5 mm elementy zestawu:Elementy zestawu:
mosiężny składany (na dwie części) wycior dł. 88 cm (wraz ze szczotką) do kalibru 4.5 mm
twarda szczotka - do wstępnego czyszczenia z grubszych opiłków
średnio twarda szczotka - pośrednie czyszczenie
miękka szczotka - do końcowego usuwania najmniejszych pyłków
pojemnik na olej
plastikowe pudełko
e)Kufer na broń czarny 125x25x11cm
f)Okulary ochronne strzeleckie Pulsafe A700 białe
Jak zapomniałem o jakieś bez cennej rzeczy potrzebnej do strzelania proszę o dopisanie i podanie możliwej ceny produktu
Trochę się rozpisałem ale jestem zielony w tych sprawach wiec proszę o dokładną odpowiedz.
[center]