GAS-RAM

Czyli co poprawiliśmy po fabryce

Moderator: Hiszpan63

Lukasz-bsa-XL
Posty: 12
Rejestracja: 2010-10-06, 10:14
Lokalizacja: bydgoszcz

GAS-RAM

Post autor: Lukasz-bsa-XL »

Witam! Zastanawiam sie nad wymiana sprezyny na GAS-RAM w BSA-LIGHTNING-XL . Poniewaz czytalem troszke na temat tego modelu i w 90% przy rozbiurce okazywalo sie ze sprezyna jest w dwuch,trzech,a nawet w czterech czesciach.Dlatego wlasnie bym sie zdecydowal na GAS-RAM,ale pomozcie troszke zanim zrobie cos glupiego!!! dzieki z gory za odpowiedzi pozdrawiam Lukasz.
BSA-LIGHTNING-XL
Awatar użytkownika
DZIKIslupsk
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 1180
Rejestracja: 2010-05-11, 18:16
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: DZIKIslupsk »

Co to jest ten " GAS-RAM"?
Bo zaczyna się zabawa...
CZ 550 Ebony Edition + Swarovski Z4i 2,5-10x56
ZH 304 + Zeiss 2,5-10x52
Iż 12
Lukasz-bsa-XL
Posty: 12
Rejestracja: 2010-10-06, 10:14
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: Lukasz-bsa-XL »

Sprezyna gazowa.

[ Dodano: 2010-10-06, 15:53 ]
http://airgunbuyer.com/Showproducts.asp ... Gas%20Rams
BSA-LIGHTNING-XL
Awatar użytkownika
januszmariusz
Posty: 2667
Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica

Post autor: januszmariusz »

Lukasz-bsa-XL pisze:Dlatego wlasnie bym sie zdecydowal na GAS-RAM,ale pomozcie troszke zanim zrobie cos glupiego!!! dzieki z gory za odpowiedzi pozdrawiam Lukasz.
Nie sadzę abyś zrobił coś głupiego , wręcz przeciwnie , z tego co podajesz w linku , myślisz o zakupie gotowca.
Można też pobawić się samemu.
http://bron.iweb.pl/viewtopic.php?t=583 ... am&start=0
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Abenader
Posty: 156
Rejestracja: 2008-10-23, 20:28
Lokalizacja: gdzie indziej

Post autor: Abenader »

Jest o tym i u nas :) Poszukaj . Używam , opisywałem . http://nasze-wiatrowki.pl/viewtopic.php?t=2141
Hatsan 125 TH 6.35 , No name 6x42 .
Lukasz-bsa-XL
Posty: 12
Rejestracja: 2010-10-06, 10:14
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: Lukasz-bsa-XL »

dziekuje bardzo panowie za pomoc,ale moze sie ktos wypowiedziec na temat dokladnie tego co mam zamiar zakupic???jes w linku powyzej ...dzieki ps.bylo by milo bo troszke kosztuje...
BSA-LIGHTNING-XL
Abenader
Posty: 156
Rejestracja: 2008-10-23, 20:28
Lokalizacja: gdzie indziej

Post autor: Abenader »

Na temat specyfikacji tych produktów się nie wypowiem , nie znam . Ale do ceny dolicz koszt przesyłki ( coś koło 15 funtów jak pamiętam ) i jej ubezpieczenie .
Hatsan 125 TH 6.35 , No name 6x42 .
Lukasz-bsa-XL
Posty: 12
Rejestracja: 2010-10-06, 10:14
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: Lukasz-bsa-XL »

no to to wiem to glupi nie jestem,ale na tak profesjonalym forum musi ktos uzywac czegos podobnego ...mam na mysli GAS-RAM od jakiegos renomowanego deelera...szukam profesjonalnej wypowiedzi od osoby ktora wlasnie cos podobnego ma w swoim arsenale...pozdrawiam Lukasz
BSA-LIGHTNING-XL
Awatar użytkownika
eclip2
Posty: 130
Rejestracja: 2007-11-09, 13:07
Lokalizacja: Kostry

Post autor: eclip2 »

Chodzi Ci kolego ogólnie, czy tylko o GasRam zamontowany w BSA?
...+BT3-9x40DOA600
Hatsan55(II)
Łucznik wz.70 1975
Lukasz-bsa-XL
Posty: 12
Rejestracja: 2010-10-06, 10:14
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: Lukasz-bsa-XL »

w bsa-lightning-xl
BSA-LIGHTNING-XL
Awatar użytkownika
green_thunder
Posty: 6035
Rejestracja: 2007-11-06, 19:44
Lokalizacja: z Mokotowa

Post autor: green_thunder »

Nie sądzę, aby ktoś u nas miał gas-ram zamontowany w besie. Od trzech lat mam besy i od trzech lat nie zauważyłem takiego tematu. Besy stały się ciutkę bardziej popularne po znacznych obniżkach ich cen w Militariach w tym roku. Ja jestem ich zwolennikiem od dawna. Nie widzę też specjalnie potrzeby zmieniania napędu. Wymiana sprężyny jest banalnie prosta. Ale, to oczywiście tylko moje zdanie.
Lukasz-bsa-XL
Posty: 12
Rejestracja: 2010-10-06, 10:14
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: Lukasz-bsa-XL »

Oczywiscie. ta obnizka jest zpowodowana wadliwoscia tego modelu w porownaniu z poprzednikiem.Sprezyna peka po paru strzalach albo dostaniecie juz peknieta tak jak ja i paru innych gosci.ogladalem angielski reportaz o nowym lightningu i starym roznica byla ogromna co do laczenia ruchomych elementow.BSA nieprzylozyla sie do nastepcy modelu.dla tego wlasnie tak tanio anglicy opchneli nam wadliwy sprzet i sklep ktory wlasnie ma tak miazdzaca promocje dokladnie o tym wie.

[ Dodano: 2010-10-07, 10:08 ]
Wiec bede pierwszym gosciem ktory zamontuje GAS-RAM w BSA.Napewno zrobie to przed swietami i na 100% opisze jakie wrazenia,zdjecia zalacze tez. niech ktos napisze chociasz slowko , jezeli jest ktos taki kto ma zamontowany GAS-RAM (orginalny theobena) nie koniecznie w BSA. Dzieki. Lukasz.
BSA-LIGHTNING-XL
Awatar użytkownika
green_thunder
Posty: 6035
Rejestracja: 2007-11-06, 19:44
Lokalizacja: z Mokotowa

Post autor: green_thunder »

To napisz też o całkowitym koszcie, warto porównać, czy się opłaca przeróbka, czy nabycie czegoś gotowego.
Jeśli ktoś kupuje s-634, albo harrego, to też robi z nim coś na starcie. Ja zmieniłem sprężynę na taką od energetycznej noriki marvic gold (60 zł, robota własna) i jest OK.
Lukasz-bsa-XL
Posty: 12
Rejestracja: 2010-10-06, 10:14
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: Lukasz-bsa-XL »

BSA-LIGHTNING-XL
Awatar użytkownika
debowy
Posty: 127
Rejestracja: 2009-03-07, 21:52
Lokalizacja: Syreni gród

Post autor: debowy »

Sprężyna pęka bo ma napięcie wstępne 7-8 cm. Pomierz przedtem wszystko dokładnie, bo nie wiem czy ten gotowy moduł się zmieści w Be-ssie. :lol: A i złożenie tego z uwagi na ogromne napięcie wstępne i rozwiązania konstrukcyjne w tym parchu będzie nielada sztuką.
Prędkość, CB, walki kordem? To nie dla mnie, jeżdżę Fordem :)

Sprawy tuningowe: debowy@e-tawerna.pl