kral czy hatsan

Wszystkie typy wiatrówek sprężynowych

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

kenio2

kral czy hatsan

Post autor: kenio2 »

koledzy mam zapytanko moze kto pomoze?
mam juz metlik zastanawiam sie nad kupnem wiatrowki :
hatsan 70 lub 75 (kal.4,5 mm lub 5,5 mm)
kral magnum av kal.4,5 mm
sa w tej samej cenie w mojej okolicy ale jestem nowy caly czas czytam ale nic nie rozumiem co ludzie pisza :oops: jedni ze kral to fajna kopia gammo (nie wiem co to jest), drudzy ze lepszy harnas bo bardziej znana firma choc ostatnio sie opuscila w jakosci?
A ja po prostu chce , zeby mi ktos doradzil co jest mocniejsze, a co celniejsze(jesli to nie ten sam model) mam fajne warunki i zalezy mi na dosc duzej odleglosci (ile da fabryka).
Jestem laik i prosze fachmanów o pomoc ;)
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez kenio2, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Walend
Ściepnik
Ściepnik

Post autor: Walend »

Z tego co słyszałem Kral nie jest zbyt dobrym karabinkiem, chociaż są tacy którzy go sobie chwalą. Może to zależeć od konkretnego egzemplarza.
Osobiście posiadam Hatsana i nie narzekam. Przy zakupie należy jednak dokładnie obejrzec karabinek,sprawdzić czy nie ma luzów,czy w kostce jest śruba a nie bolec i ogólnie czy nie ma jakichś niedoróbek.
Co do mocy: w obu tych karabinkach energia pocisku jest podobna (na korzyść Krala) ale nie warto sobie tym zawracać głowy - kiedy zaczniesz strzelać na większe dystanse zapragniesz słabszego i kulturalniejszego karabinka co zaowocuje tuningiem.
Nie wiem jak w przypadku Krala, ale harnaś jest wprost stworzony do przeróbek.
Jeśli chodzi o kaliber - w limicie lepiej sprawuje się 4.5
Pozdrawiam
Walend
FWB 300 "Palemka"
FWB 600 + Burris Timberline 4.5-14x32
Remington 1858 Uberti .44
Ruger Mk2 Target .22
CZ P10C 9x19
kenio2

mega dzieki za tak szybka odpowiedz thx thx :lol:
Awatar użytkownika
Walend
Ściepnik
Ściepnik

I jeszcze jedno, poszukaj używanego karabinka.