Kral A02 (Air Master 300)
Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 2007-12-07, 23:41
- Lokalizacja: Brzegi
-
- Posty: 323
- Rejestracja: 2008-11-26, 17:18
- Lokalizacja: z lasu
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 2007-12-07, 23:41
- Lokalizacja: Brzegi
-
- Posty: 323
- Rejestracja: 2008-11-26, 17:18
- Lokalizacja: z lasu
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 2009-02-01, 11:51
- Lokalizacja: Lubuskie
Koledzy ,powiedzcie mi jak wyciagnąć "napęd" w 300tce [sprężyne,tłok prowadnice].Odkręciłem system od osady ale nie wiem co dalej
na koncy systemu jest taki bolec.Mam go wybić czy jak?A jak wybić to w jaki sposób?Chcę go przesmarować założyć termokurczliwą i takie kosmetyczne ale utknąłem-pierwszy raz rozbieram cos takiego jak wiatrówka-wiem że to proste konstrukcyjnie ale nie chce czegoś połamac itp.

Diana SR
Hammerli HF 900
Hatsan 55 RS mod
Beretta M9A3
Beeman p17
Hammerli HF 900
Hatsan 55 RS mod
Beretta M9A3
Beeman p17
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
Przejrzyj ten temat :
http://bron.iweb.pl/viewtopic.php?t=35304
http://bron.iweb.pl/viewtopic.php?t=35304
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 2009-02-01, 11:51
- Lokalizacja: Lubuskie
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
W zasadzie Krall , Air Master , Gamo CFX to taka sama budowa systemu .
tu masz link do CFX.
http://www.geocities.com/temp_cfx/index.htm
A najlepiej jest to opisane na podstawie Gamo 440( Różnica w naciągu) ale do tego aby wyjąć sprężynę ,tłok i prowadnice spokojnie wystarczy
http://www.airguns.budu.pl/showme2.php? ... ontaz_gamo
uważaj tylko podczas wybijania kołka trzymającego cały system, ze względu na wstępne napięcie sprężyny lubi z impetem wyskoczyć
tu masz link do CFX.
http://www.geocities.com/temp_cfx/index.htm
A najlepiej jest to opisane na podstawie Gamo 440( Różnica w naciągu) ale do tego aby wyjąć sprężynę ,tłok i prowadnice spokojnie wystarczy

http://www.airguns.budu.pl/showme2.php? ... ontaz_gamo
uważaj tylko podczas wybijania kołka trzymającego cały system, ze względu na wstępne napięcie sprężyny lubi z impetem wyskoczyć

pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 2009-02-01, 11:51
- Lokalizacja: Lubuskie
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 2009-02-27, 18:42
- Lokalizacja: Malbork
-
- Posty: 48
- Rejestracja: 2009-02-01, 11:51
- Lokalizacja: Lubuskie
strzela strzela..choć daleko mu do doskonałości-koniecznie przesmarować trzeba-właśnie to dziś zrobiłem i jest o niebo lepiej-mniejszy kop,cichutko pracuje i spreżyna tak nie brzęczy krótszy ma strzał a z celności\a to jeszcze nie sprawdzałem-wymieniałem jeszcze uszczelke na Zepto...ale to już w innym poście który zaraz napisze...-a i jak chcesz z niego strzelać to konieczna optyka bo otwarte to tragedia!!ratownik pisze:Witam kolegów. Jak tam wasze krale/airmastery? Sprawuja sie?, strzelacie?
-
- Posty: 195
- Rejestracja: 2008-09-01, 19:52
- Lokalizacja: Bełchatów
Ja powiem takratownik pisze:Witam kolegów. Jak tam wasze krale/airmastery? Sprawuja sie?, strzelacie?
HW czy Slavia to to nie jest

Myślę że oprócz tuningu który opisałem w poście:
http://nasze-wiatrowki.pl/viewtopic.php?t=1730
Jeszce zamierzam skrócić nieco lufę o około 15cm ruch obrotowy śrutu zmniejszy się z 0,9 do 0,7 czyli tak jak w HW97k i dorobić pierścień prowadzący tłoka no i może koronowanie lufy, to kto wie może będzie super

HW 100S FSB 4-16X50
HW 97K 3,5-10x40
AirArms ProSport 4-12x40
BSA Lightning XL 3-9x40
HW 97K 3,5-10x40
AirArms ProSport 4-12x40
BSA Lightning XL 3-9x40
-
- Posty: 18
- Rejestracja: 2008-11-10, 12:42
- Lokalizacja: Bielsk P
Witam.
Zamierzam wymienić sprężynę i uszczelkę tłoka (ta co siedzi teraz jest trochę pokrzywiona i wyboczona w paru miejscach. Problem w tym że nie ma u mnie dociążnika tłoka. Jaką mam zakupić sprężynę, jakie wymiary.
Jak długo wytrzymują wam uszczelki portu ładowania. Oryginalną wymieniłem po ok. 500 śrucinach, teraz muszę następną (też ok. 500 śrucin) wymienić.
Przy składaniu karabinka nie byłem pewien czy dobrze założyłem ten plastik oznaczony w załączniku. Gdzie powinien być, w którym wycięciu.
Zamierzam wymienić sprężynę i uszczelkę tłoka (ta co siedzi teraz jest trochę pokrzywiona i wyboczona w paru miejscach. Problem w tym że nie ma u mnie dociążnika tłoka. Jaką mam zakupić sprężynę, jakie wymiary.
Jak długo wytrzymują wam uszczelki portu ładowania. Oryginalną wymieniłem po ok. 500 śrucinach, teraz muszę następną (też ok. 500 śrucin) wymienić.
Przy składaniu karabinka nie byłem pewien czy dobrze założyłem ten plastik oznaczony w załączniku. Gdzie powinien być, w którym wycięciu.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.