Witam!
Poprawiłem dzisiaj koronę lufy w moim C1377c.
Efekt w skupieniu trafień naprawdę wyczuwalny !
Jak ktoś ma możliwość takiej modyfikacji polecam !
Poprawienie korony lufy w Crosmanie 1377
Moderator: Hiszpan63
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 2015-12-20, 19:43
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Ściepnik
- Posty: 2879
- Rejestracja: 2013-11-24, 09:49
- Lokalizacja: Warszawa-Bielany
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 2015-12-20, 19:43
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Ściepnik
- Posty: 2879
- Rejestracja: 2013-11-24, 09:49
- Lokalizacja: Warszawa-Bielany
Trzeba przepchnąć śrut przez przewód lufy zaostrzoną końcówką wyciora , lub np. metalową listewką z wycieraczki samochodowej . W lufie dobrej jakości śrut przechodzi przez przewód lufy bez zacięć , a na końcu wypada w sposób niezauważalny . Jeśli przy wyjściu z przewodu lufy wyraźnie się przycina , to koronę trzeba poprawiać , Jeśli wychodzi jak napisałem , to można nie ruszać . W ten sposób sprawdzisz też , czy wykonana korona jest należycie wykonana . Co ciekawe , w niektórych lufach , stopień zacinania się śrutu podczas przepychania przez przewód lufy zależy od tego czy przepychamy go od przodu lufy , czy od portu ładowania . Jeśli gładko przechodzi przepychany od przodu , to w niektórych , możliwych przypadkach , warto rozważyć przestawienie lufy .
-
- Posty: 25
- Rejestracja: 2015-12-20, 19:43
- Lokalizacja: Wrocław
Szkoda, że nie wiedziałem o tym teście wcześniej
Teraz mam już założony i przestrzelany kolimator na lufie, na kościach usztywnionych moim sposobem.
Wcześniej widziałem na oryginalnej koronie ewidentne niedoróbki obróbki mechanicznej, coś w rodzaju mikro-zadziorów.
Dzięki za podpowiedź, ale w tej chwili i tak jest poprawa w skupieniu trafień
Teraz mam już założony i przestrzelany kolimator na lufie, na kościach usztywnionych moim sposobem.
Wcześniej widziałem na oryginalnej koronie ewidentne niedoróbki obróbki mechanicznej, coś w rodzaju mikro-zadziorów.
Dzięki za podpowiedź, ale w tej chwili i tak jest poprawa w skupieniu trafień