Pierwszy karabinek [800zł]
Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze
-
Pierwszy karabinek [800zł]
Witam serdecznie
Od tygodnia już noszę się z zamiarem zakupu pierwszej w życiu wiatrówki w przedziale 800zł. Przejrzałem sporo podobnych tematów zarówno na tym forum jak i do niego podobnych. Wstępnie wybór padł na Slavie 631 Ultra (z tego sklepu gdzie na starcie go poprawiają). Jestem kompletnie zielony i po prostu zależy mi na tym aby sprzęt odrazu po wyjęciu z pudełka nadawał się do użycia. Jak myślicie czy jest to dobry wybór czy myśleć o czymś innym? Jeżeli dobrze wybrałem to prosiłbym odrazu o polecenie jakieś optyki do slavi w przedziale ok. 300zł. W sensie mam pierw zamiar postrzelać z dwa miesiące z otwartych przyrządów celowniczych, a jeżeli złapie bakcyle na pewno zakupię celownik optyczny. Tu też mam już wstępnie upatrzony - DELTA OPTICAL CLASSIC 3-9X40 MILDOT. Czy jest to dobry wybór? I ewentualnie jaki zestaw montażowy powinienem zakupić aby umieścić go w swoim przyszłym karabinku? I czy jako lalik poradzę sobie z montażem? Czy po zakupie lepiej cały montaż zlecić jakiemuś serwisowi?
Wiem, że trochę dużo pytań i wszystko trochę zagmatwałem ale gorąco licze na pomocne wypowiedzi!
Pozdrawiam
Mateusz