Prosze o pomoc, crosman summit 4,5

Moderator: Hiszpan63

polishzerek28
Posty: 16
Rejestracja: 2014-11-20, 22:18
Lokalizacja: Starogard Gdanski

Prosze o pomoc, crosman summit 4,5

Post autor: polishzerek28 »

Witam wszystkich. Mam problem z moja wiatrowka. Jest to crosman remington summit 4,5 mm. Wszyatko bylo ok az lamanie stawalo sie coraz ciezsze do wykonania i w koncu nie dalo sie ladowac. Rozebralem ja myslac ze tylko nasmarowanie zalatwi sprawe. Niestety. Wyleciala mi jakas czesc ( przepraszam ale jestem laikiem w tych sprawach) i zrobilo sie wyzlobienie. Sadze ze to sluzy do naciagania sprezyny. Dolaczam zdjecia dla zobrazowania mojego problemu. Gdzie powinna ta naciagarka sie znajdowac? Bardziej z przodu, przy tym kolku? Bardzo prosze o pomoc i pozdrawiam.
Awatar użytkownika
JesperKyd
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 3004
Rejestracja: 2010-01-09, 11:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: JesperKyd »

1. Panuje zasada że się witamy w odpowiednim dziale.
2. Gdzie te zdjęcia?
3. Mam nadzieję że poprawisz swój tekst na polski, jak należy. Na andku też można używać polskich literek. TouchPalX czy SwiftKey umożliwiają korzystanie z polskich słowników.
BMK40 by Hogan + Hawke Vantage 4-12x40 & BMK20 by JesperKyd + PP 3-12x42AO & MP61 + Mizugiwa 2.5-7x28 & Marksman 2004 & cdn... :)
Awatar użytkownika
januszmariusz
Posty: 2667
Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica

Post autor: januszmariusz »

polishzerek28 pisze: Gdzie powinna ta naciagarka sie znajdowac? Bardziej z przodu, przy tym kolku?
polishzerek28 pisze:Dolaczam zdjecia dla zobrazowania mojego problemu.
Gdzie te fotki ?
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
polishzerek28
Posty: 16
Rejestracja: 2014-11-20, 22:18
Lokalizacja: Starogard Gdanski

Post autor: polishzerek28 »