malenstwo
Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze, krzysztof
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 2011-04-09, 10:46
- Lokalizacja: Opole
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 2011-04-09, 10:46
- Lokalizacja: Opole
-
- Ściepnik
- Posty: 1180
- Rejestracja: 2010-05-11, 18:16
- Lokalizacja: Słupsk
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 2011-04-09, 10:46
- Lokalizacja: Opole
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 2011-04-09, 10:46
- Lokalizacja: Opole
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
Dobrze by było abyś zrobił fotkę podzespołów po kolei tak jak zdemontowałeś dla jaśniejszego poglądu do oględzin , czyli lufa ?cylinder , napinacz tłok itp.adaś pisze:Po blizszych ogledzinach wiem juz czego brakuje, a wiec nie ma muszki , sprezyny oraz jakiegos elementu na koncu komory.
Czy analizowałeś w jaki sposób tą wiatrówkę napiąć i czy ten brakujący element nie odpowiada za zapięcie (blokadę ) po naciągnięciu sprężyny ?
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 2011-04-09, 10:46
- Lokalizacja: Opole
Konstrukcja bardzo prosta , system dwóch walcow, ktore przy naciagu napinaja sprezyne , jeden z nich lapany jest przez spust a drugi wraca zaryglowujac system, po zwolnieniu spustu ten cienszy wchodzi w grubszy wytwazajac cisnienie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 2011-04-09, 10:46
- Lokalizacja: Opole
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 2011-04-09, 10:46
- Lokalizacja: Opole
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
W sumie wygląda to tak , wiatrówka nisko energetyczna ze względu na sposób napinania będziesz sprężynę musiał dobrać tak abyś był w stania ją naciągnąć . Co do brakującego elementu który jak sądzę służył do podparcia sprężyny i w sumie zamknięcia i mocowania całego systemu do łoża (jak widać są ślady mocowania i wyżłobienie ) to będziesz musiał coś sam wykombinować , dorobić na wzór jak to jest robione w starych karabinach skałkowych . Brakującą muszkę która jest mocowana w lufie na jaskółczy ogon można pozyskać ze starej b1-b2 lub dorobić we własnym zakresie . Zastanawia mnie czy nie ma na nie nabitych sygnatur na systemie lub na łożu , czy sprawdziłeś to dokładnie ? . Było by to bardzo pomocne w jej identyfikacji .
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 2011-04-09, 10:46
- Lokalizacja: Opole
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
Są szpachlówki do drewna http://www.tytan.pl/pl/produkty/szpachl ... do-drewna/adaś pisze:jak najlepiej zalatac ta dziure?
Lub jeżeli będziesz odnawiał kolbę to po papierze ściernym zostaną ci drobniutkie wiórka które z dodatkiem kleju wikolu stworzą szpachlówkę
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Ściepnik
- Posty: 1288
- Rejestracja: 2008-05-28, 14:18
- Lokalizacja: okolice W-wy