Diopter FWB 300s
Moderator: Hiszpan63
-
- Ściepnik
Diopter FWB 300s
witam
Mam pytanko .Czy do dioptera fabrycznego FWB300s będzie pasowało to :
http://strzelectwo.kimla.de/files/ghm_503_09.jpg
Może ktoś zakładał taką optykę i wie czy się nada .
Jedną stronę wkręcamy w diopter a co musiałbym jeszcze kupić aby nakręcić na drugi gwint ???
Jestem typowym laikiem także prosiłbym o zrozumienie
Mam pytanko .Czy do dioptera fabrycznego FWB300s będzie pasowało to :
http://strzelectwo.kimla.de/files/ghm_503_09.jpg
Może ktoś zakładał taką optykę i wie czy się nada .
Jedną stronę wkręcamy w diopter a co musiałbym jeszcze kupić aby nakręcić na drugi gwint ???
Jestem typowym laikiem także prosiłbym o zrozumienie
-
- Ściepnik
Jest to tylko dodatek do całości, a całość wyjdzie prawie tyle co sam FWB 300.
Dokręca się to np. do: ghm iris 566 (+474,76 zł), ghm iris 565 (606,63 zł)...
A kompletny już z tą optyką to np: ghm iris 570 (751zł), ghm iris 575 (884zł). Na zdjęciach tą optykę widać jako pierwszy element od lewej.
Co do tego czy się nada to raczej tak.
Dokręca się to np. do: ghm iris 566 (+474,76 zł), ghm iris 565 (606,63 zł)...
A kompletny już z tą optyką to np: ghm iris 570 (751zł), ghm iris 575 (884zł). Na zdjęciach tą optykę widać jako pierwszy element od lewej.
Co do tego czy się nada to raczej tak.
C.3576, Ka.CaP-1 - jeszcze się robi
-
- Ściepnik
Dzięki kolego
Drogi gips jak na moją kieszeń ale nie mówię że nie kupie .Jak nie teraz to w przyszłości.
A może kolega wie czy to pasuje do fabrycznego dioptera FWB300s ,chodzi mi o gwint ??
Najtaniej z powiększeniem x1,5 wychodzi to: http://strzelectwo.kimla.de/files/100/530.jpg
550zeta
Drogi gips jak na moją kieszeń ale nie mówię że nie kupie .Jak nie teraz to w przyszłości.
A może kolega wie czy to pasuje do fabrycznego dioptera FWB300s ,chodzi mi o gwint ??
Najtaniej z powiększeniem x1,5 wychodzi to: http://strzelectwo.kimla.de/files/100/530.jpg
550zeta
-
- Ściepnik