Witam, poszukuję jakiejś wiatrówki do 600 zł na naboje Co2. Dokładnie chodzi mi o pistolet, sam mógłbym wybrać lecz nie znam się... Macie jakiś "faworytów" ?? Potrzebuje opinii/pomocy od kogoś kto się zna
Myślałem nad Sig Sauer'em p226 x-five lub berettą px4 storm
Zależy mi na:
Realizmie ( lekki odrzut, blokadach, wszystkich "ruchomych części^^)
celności
Zasięgu 10m +++
Ciekawym wyglądzie
Słyszałem że sig ma plastikową iglice którą trzeba wymieniać.
Mam zamiar ją użytkować gdy będę mieć wolne czyli przez ok. 2 dni w tygodniu po 2-3 h
Fajnie byłoby się przywitać http://nasze-wiatrowki.pl/viewforum.php?f=18
Jeśli masz zamiar strzelać na dworze w zimę to odradzam kupna pistolca na co2.
Każdy pistolec posiadający blow back jest pożeraczem powietrza w bombiczkach,a i traci na celności.
EvilWings pisze:Jeżeli jest taki temat to przepraszam :C
O przepraszam, przedstawię się jak wrócę do domu
A właśnie broń z blow-backiem mnie interesują
Mam zamiar strzelać na dworze lecz w jakieś lepsze pogody, w zimę nie będę wyjeżdżać na działkę
Co sądzicie o tych modelach co ja podałem ??
Podstawowa różnica to taka że Beretta strzela ołowianym śrutem a Sig stalowymi kulkami,dodatkowo gwintowana lufa w "Beretce" daje troszkę lepszą celność.
No i podstawowa różnica dotyczaca materiałów z jakich są zrobione,Sig w całości z metalu,więc kwestia gustu.Za połowe mniejszą cenę którą chcesz przeznaczyć na te pistolce kupiłbym crosa 2240 celny dający się dość łatwo tuningować,do rekreacyjnego strzelania jak znalazł.No ale nie posiada blow back i jest jedostrzałowy,ale za to tańszy w eksplautacji.
Typowe puszkobijce za dużą kasę + pożeracze bombiczek,niby koszt niewielki ale ....
Zasięg ze wszystkich będziesz miał minimum 20 metrów , ważniejsza jest celność