Luneta do wiatrowki Slavia634
Moderator: Hiszpan63
-
Luneta do wiatrowki Slavia634
Witam serdecznie wszystkich na tym forum po raz pierwszy...Jestem nowicjuszem, więc jeżeli coś robię nie tak to prosze o zrozumienie..Dwa tygodnie temu zakupiłem nową Slavię 634.Dlaczego Slavię, ano dlatego że na Waszym forum dużo czytałem że ta wiatrowka jest O.K. w tym przedziale cenowym..Jak będzie, czas pokaże...Słyszałem też że zaraz po zakupie trzeba zmieniać prowadnicę - czt to prawda?...Chce też zakupić dobą lunetę, taką co by po paczce śrutu się n ie rozleciał w cenie do 500 zł,a gdyby miała być bardzo dobra to powiedzmy w cenie około 700 zł maks. Moje typy to :
Delta Optical Classic - nie wiem jaki model najlepszy
Leapers - nie wiem jaki model najlepszy
lub używka Buschnel - jaki model?
Czy używany Bushnell Legend 5-15x40 to coś co mnie zadowoli?
Bardzo prosze jeszcze raz o zrozumienie, bo jestem tu po raz pierwszy.
Delta Optical Classic - nie wiem jaki model najlepszy
Leapers - nie wiem jaki model najlepszy
lub używka Buschnel - jaki model?
Czy używany Bushnell Legend 5-15x40 to coś co mnie zadowoli?
Bardzo prosze jeszcze raz o zrozumienie, bo jestem tu po raz pierwszy.
-
- Ściepnik
... zadowoli ...160555adam pisze:Czy używany Bushnell Legend 5-15x40 to coś co mnie zadowoli?
3-9x40 ... też zadowoli ...160555adam pisze:Delta Optical Classic - nie wiem jaki model najlepszy
... każdy z AO ... zadowoli ...160555adam pisze:Leapers - nie wiem jaki model najlepszy
... prawda , tyle , że nie trzeba , a jest wskazane . Podobnie jak przegląd zerowy i prawidłowe przesmarowanie karabinka .160555adam pisze:Słyszałem też że zaraz po zakupie trzeba zmieniać prowadnicę - czt to prawda?
Jak Pan Bóg dali, to i z kija wypali....
HWunderGnom70 .Lady Daisy BUCK . Strzelanie trzeba lubić , ale trafiać , to trzeba się nauczyć ... Karabin trafia sam ... często nie tam , gdzie celujemy