Problem z Waltherem 51

Moderator: Hiszpan63

bili206

Problem z Waltherem 51

Post autor: bili206 »

Witam

Niestety nie znam sie kompletnie na wiatrowkach wiec prosze o wyrozumialosc. Zakupilem wiatrowke Walther 51 z lat piecdziesiatych z gwintowana lufa ( nie pytajcie dlaczego tak jakos wyszlo) . Wiatrowka strzelala przez okolo 20 prob. I nagle po zaladowaniu przestala reagowac. Sprezyna naciagnela sie ale nie da sie wystrzelic . Lamalem kilka razy i nic. Rozkrecilem ja ale jestem zielony w tym poprobowalem srubokretem cos odblokowalem i strzelila . Skrecilem i znowu to samo sprezyna naciagnieta i zero reakcji na spuscie. Prosze o jakas pomoc najlepeij dane osob co pomoga mi w tym z okolic Radomska tj. Częstochowa , Piotrków Tryb.

Dzieki i pozdrawiam
Awatar użytkownika
bonzoo
-#Srebrny Dobromir
-#Srebrny Dobromir

Post autor: bonzoo »

Tu masz schemacik http://www.carlwalther.com/images/ev_lg51.jpg prawdopodobnie któraś zapadka ma awarię. Trzeba rozebrać moduł spustu i zobaczyć o co chodzi. Sprawdź czy element 130 z rysunku nie blokuje spustu po zatrzaśnięciu lufy. Jest to zabezpieczenie przed niekontrolowanym strzałem przy złamanej lufie. Może nie wraca na swoją pozycje i ciagle blokuje spust. A spustem da się poruszyć czy jest zablokowany?

P.S. Nie zapomniałeś o czymś? http://nasze-wiatrowki.pl/viewforum.php?f=18 :P
bili206

Juz sie przywitalem :) dzieki za schemat spust jest calkowicie twardy doslownie da sie nacisnac na prae mm , dziwi mnie ze element 130 sa luzne znaczy nie jest oddzielony od wiatrowki natomiast mozna go podniesc do gory od strony sprezyny i wyprostowac to ramie tak musi byc czy ten element powinien byc na stale polaczony ze sprezyna?
Awatar użytkownika
bonzoo
-#Srebrny Dobromir
-#Srebrny Dobromir