Przy okazji doszczelniania o-ringiem zbiorniczka powietrza zauważyłem znaczną ilość wody
i oleju.Jest to zjawisko normalne przy cyklu sprężania i gwałtownego rozprężania powietrza.
Wyjaśnia rodzaj wykorzystanych przez producenta materiałów , nawet lufa wykonana jest
z materiału odpornego na korozję. Jedynie sprężynka dociskająca kulkę zaworu jednokierunkowego zbiorniczka i sama kulka budzą moje obawy o odporność na "rudą" .
Można wyciągnąć wniosek że trzeba tam czasem zaglądnąć.
W moim egzemplarzu olej przedostawał się przy strzale do lufy powodując mało przewidywalne odskoki na tarczy . W swoim Sharpidle wnętrze zbiorniczka ze sprężynką po-
kryłem Silspawem-preparatem używanym przy spawaniu. Dobrze przywiera i świetnie wypiera
wodę. Jak się to będzie sprawowało , zobaczę i opiszę.
Jeśli chodzi o doszczelnienie zbiorniczka , wydaje mi się ,że jego brak jest celowy.
Producent zrobił w ten sposób zabezpieczenie przy ewentualnym zaczopowaniu lufy śrutem
i rozerwaniu systemu z ABS-u.
Sharp Innowa 1210 i 1110 i woda.
Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze
-
- Ściepnik
- Posty: 437
- Rejestracja: 2009-10-19, 07:58
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Posty: 127
- Rejestracja: 2009-11-23, 23:04
- Lokalizacja: zduny
-
- Posty: 7
- Rejestracja: 2009-09-08, 00:14
- Lokalizacja: Szczecin