Posiadacze FAC
Moderator: Hiszpan63
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 2008-08-18, 14:32
- Lokalizacja: Malbork
Posiadacze FAC
Strzelam z FAC-a. Moc ok. 22 J. Karabinek sprężynowy Kral. Ostatnio experymentuje z rożnymi śrutami ale czegos wciaz mi brakuje. Uzywalem juz wszystkich Tomitexow, srutów firmy GAMO, Crosmanów, Noric czy jak sie to tam pisze. Testowalem Sruty BSA, rzekomo do strzelan HFT ale wciaz jestem nie zadowolony. Chcialbym abyscie doradzili mi, polecili jakis konkretny srut do rekreacji, nie za drogi (jestem studentem:)). Wiem, że w kazdej lufie sprawdza sie co innego ale zawsze mozecie wyrazic swoje zdanie na temat produktu. Mam kaliber 4,5, strzelam na 50 m i wiecej.
KRAL A01+PP 3x12x42
-
- Posty: 653
- Rejestracja: 2008-08-06, 01:01
- Lokalizacja: Łódź
Kolego, nie jestem złośliwy, ale skoro już przerobiłeś karabinek limitowy na broń, to nie chwal się tym wszem i wobec. Ja całkowicie rozumiem radochę z posiadania "mocnego sprzęta", lecz właśnie muszę osłabić mój karabinek, bo wyszedł poza limit, a na FAC-a nie mam pozwolenia. Mam prośbę abyś wyedytował posta celem uniknięcia nieprzyjemności posiadania czerwonego paska pod awatarem.
Pozdrawiam
KWP
PS. Kraal przy tej mocy w coś trafi ?
PS' Zmniejsz moc do 17J. To i tak umożliwi strzelanie na wymienione przez Ciebie dystanse a przy okazji uspokoi pracę systemu. Potem spróbuj H&N FTT 4,52. Mój airmaster bardzo go lubi
Pozdrawiam
KWP
PS. Kraal przy tej mocy w coś trafi ?
PS' Zmniejsz moc do 17J. To i tak umożliwi strzelanie na wymienione przez Ciebie dystanse a przy okazji uspokoi pracę systemu. Potem spróbuj H&N FTT 4,52. Mój airmaster bardzo go lubi
PFTA
http://orzel.org.pl
http://orzel.org.pl
-
- Posty: 89
- Rejestracja: 2008-08-18, 14:32
- Lokalizacja: Malbork
Rozumiem kolego, że się o mnie martwisz. Przecież nie obrażam nikogo swoimi postami więc nie rozumiem dlaczego mialbym usuwać ich tresc. Dziwne byloby gdybym mial dostac ten czerwony pasek za to, że pisze posty i wyrażam w nich to co chce napisać . Rozumiem, że chodzi tu o jakies ostrzezenie. Po to jest forum aby z niego korzystać, bynajmniej tak mi się wydaję. Po drugie skąd wiesz, że nie zarejestrowałem swojego karabinka, nie chwalę się tym tylko prosiłem o radę. Kolego wg. mnie troche za bardzo angażujesz się w to cu ludzię tu piszą. Bardzo ładnie, że chetnie pomagasz potrzebującym ale niekiedy Twoje posty są nie na miejscu. Myślę, że nie łamię regulaminu w przeciwnym razie zajeli by się tym modearatorzy. Co do strzelania z Krala, zaskocze Cię bo strzela się o wiele lepiej niż przedtem. Pozdrawiam i ponawiam prośbę
KRAL A01+PP 3x12x42
-
- Posty: 653
- Rejestracja: 2008-08-06, 01:01
- Lokalizacja: Łódź
Kolego, ja nie daję ostrzeżeń, bo od tego są moderatorzy. Jeżeli Twój karabinek jest zarejestrowany, to nie było tematu, jeżeli nie, to pamiętaj, że nie tylko "wiatrowicze" czytują takie fora. My tutaj nie propagujemy łamania prawa.
Pozdrawiam
KWP
Pozdrawiam
KWP
PFTA
http://orzel.org.pl
http://orzel.org.pl
-
- Administrator
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2007-10-28, 22:20
- Lokalizacja: Strzelno
-
- -#Srebrny Dobromir
- Posty: 1786
- Rejestracja: 2008-02-03, 19:27
- Lokalizacja: Łazy
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 2007-10-18, 20:30
- Lokalizacja: Napierstkowo
Przy tej energii jedynie ciężki śrut 0.6-0.7g.
- Exact Heavy - 0.67g
- Crosman Premier Heavy ( Ultra Magnum, Domed) - 0.68g
- H&N Baracuda 0.67g
Najtańszy Crosman Premier Ultra Magnum. CP Heavy powinien być smarowany ( 5~8 kropel oleju na 500szt.) Śrut może cieżko wchodzić do lufy, co powoduje większe straty energii. Głębsze ładowanie do portu za pomocą popychacza ( ~2mm poniżej krawędzi portu) może spowodować zmniejszenie strat na tarciu oraz zmniejszenie rozbieżności pomiędzy prędkościami wylotowymi.
- Exact Heavy - 0.67g
- Crosman Premier Heavy ( Ultra Magnum, Domed) - 0.68g
- H&N Baracuda 0.67g
Najtańszy Crosman Premier Ultra Magnum. CP Heavy powinien być smarowany ( 5~8 kropel oleju na 500szt.) Śrut może cieżko wchodzić do lufy, co powoduje większe straty energii. Głębsze ładowanie do portu za pomocą popychacza ( ~2mm poniżej krawędzi portu) może spowodować zmniejszenie strat na tarciu oraz zmniejszenie rozbieżności pomiędzy prędkościami wylotowymi.