sprężyna w chince B3-1
Moderator: Hiszpan63
-
- Ściepnik
- Posty: 2430
- Rejestracja: 2007-11-01, 00:54
- Lokalizacja: ŚWINOUJŚCIE
sprężyna w chince B3-1
Sprężynka już zamontowana,strzela,ale pilnie potrzebna prowadnica,bo potrafi sie przycinać przy naciąganiu.Gdzieś ostatni zwój sprężyny podchodzi i trzeba cofać aż do skutku.
[scroll]# GAMO FALCON # SLAVIA 634#[/scroll]
-
- Posty: 653
- Rejestracja: 2008-08-06, 01:01
- Lokalizacja: Łódź
Jak masz jakiegoś tokarza, to dotocz z ertalitu. Tylko musi wchodzić w sprężynę na wyczuwalny wcisk.
PFTA
http://orzel.org.pl
http://orzel.org.pl
-
- Ściepnik
- Posty: 2430
- Rejestracja: 2007-11-01, 00:54
- Lokalizacja: ŚWINOUJŚCIE
-
- Posty: 653
- Rejestracja: 2008-08-06, 01:01
- Lokalizacja: Łódź
Ertalit - pochodna poliamidu - taki plastik. Może być jeszcze czerwony lub żółty boramid. Te ostatnie maja dodatek oleju czy smaru i nawet w dotyku wydają się tłuste. Ja mam taką "lagę" z ertalitu białego, około 1,2 metra, tylko nie mam gdzie wytoczyć. Po drugie, jeżeli nie możesz zapiąć tłoka za zaczep spustu, to może sprężyna jest za długa. Podłóż 1mm podkładkę i sprawdź, czy uda Ci się zapiąć. Jeżeli nie, to wyjmij podkładkę i obetnij jeden zwój sprężyny. Nie zapomnij o obrobieniu końcówki.
PFTA
http://orzel.org.pl
http://orzel.org.pl
-
- Ściepnik
- Posty: 2430
- Rejestracja: 2007-11-01, 00:54
- Lokalizacja: ŚWINOUJŚCIE
Nie jest za długa,bo jak ją naprężam do końca i cofam dźwignię naciągu do pozycji startowej ,to widzę uzwojenia sprężyny ściśniętej i jeszcze jest sporo miejsca (luzu) między zwojami.
Z tego co wyczytałem na forum,to kol. viteck ma tokarkę. Może z nim zagadam.
Z tego co wyczytałem na forum,to kol. viteck ma tokarkę. Może z nim zagadam.
[scroll]# GAMO FALCON # SLAVIA 634#[/scroll]
-
- Posty: 653
- Rejestracja: 2008-08-06, 01:01
- Lokalizacja: Łódź
-
- Ściepnik
- Posty: 2430
- Rejestracja: 2007-11-01, 00:54
- Lokalizacja: ŚWINOUJŚCIE
-
- Ściepnik
- Posty: 3599
- Rejestracja: 2007-10-08, 09:02
- Lokalizacja: Łódź
-
- Ściepnik
- Posty: 2430
- Rejestracja: 2007-11-01, 00:54
- Lokalizacja: ŚWINOUJŚCIE
-
- Posty: 653
- Rejestracja: 2008-08-06, 01:01
- Lokalizacja: Łódź
-
- Ściepnik
- Posty: 2430
- Rejestracja: 2007-11-01, 00:54
- Lokalizacja: ŚWINOUJŚCIE
Miałem dostęp do tokarki jak pracowałem w piekarni.
Teraz mam tylko do drewna i to nie podłączoną.
[ Dodano: 2009-01-30, 20:45 ]
A oto moja prowadnica oryginalna jak jeszcze była cała:
Teraz mam tylko do drewna i to nie podłączoną.
[ Dodano: 2009-01-30, 20:45 ]
A oto moja prowadnica oryginalna jak jeszcze była cała:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
[scroll]# GAMO FALCON # SLAVIA 634#[/scroll]
-
- Posty: 653
- Rejestracja: 2008-08-06, 01:01
- Lokalizacja: Łódź
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
Swego czasu miałem podobny problem i prowadnica została wytoczona z wałka aluminiowego , bardzo dobrze się sprawdziła i sprawdza już 3-ci rok.
Tu masz dokładne rysunki z wymiarami prowadnicy.
Na czoło sprężyny dodałem kapelusz z ertalitu.
Tu masz dokładne rysunki z wymiarami prowadnicy.
Na czoło sprężyny dodałem kapelusz z ertalitu.
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Posty: 455
- Rejestracja: 2007-10-08, 19:01
- Lokalizacja: Wałcz
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2010-05-21, 09:30
- Lokalizacja: Kąty Grodziskie