Witam, posiadam wiatrówkę CO2 Crosman CK92. Wiatrówka niestety upadła przez co połamało się kilka plastików w komorze, do której wkłada się śruty co uniemożliwia zamknięcie owej komory.
Tutaj pojawia się pytanie, mianowicie czy ktoś w stanie polecić serwis, który mógłby podjąć się naprawy tego pistoletu? Pytałem już serwiswiatrowy.pl natomiast niestety nie posiadają oni części zamiennych do tego modelu.
Dodam również, że jestem zielony w temacie więc z góry przepraszam jeśli coś źle opisałem.
Naprawa Wiatrówki Crosman CK92
Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze
-
Re: Naprawa Wiatrówki Crosman CK92
Obawiam się, że bez rozłożenia i skatalogowania części - czyli co jest a co być powinno ze schematem od producenta (a u Crosmana na stronie są schematy, a co mi tam - proszę https://support.crosman.com/hc/article_ ... 92-EVP.pdf) to nie dowiemy się co pękło. Obawiam się też, że w tak starym i dość jednak budżetowym pistolecie może być problem z dostępnością częsci zamiennych. A dorobienie przez kogoś z blachy to są długie godziny pracy, która tania nie jest. Słowem- wartość naprawy przekroczyłaby wartość zabawki kilkukrotnie. Najprościej znaleźć gdzieś drugiego i traktować tego jako rezerwuar części zamiennych na przyszłość.
edit: ale jak rozłożysz, ustalisz jaka to część i znajdziesz jej numer na schemacie, to może napisz do Crosmana, może gdzieś mają w zapasie, choć i w to wątpię. edit2: Albo jeżeli to faktycznie prosty plastik, to trzeba znaleźć kogoś, kto go zwymiaruje pod druk 3d i zamówić- nawet przez aliexpress - wydrukowaną część. Bez problemu koledzy z Schenzen drukują czy obrabiają CNC ze schematu pojedyncze części za symboliczne pieniądze. Możesz też zamówić w polsce u kogoś z drukarką, ale pewnie za 5x drożej, niż z ali.