Ta uszczelka to już się chyba do końca wytarła tak mi się zdaje bo z początku po wymianie sprężyny,
Normalnie miała kopa i celność spoko może dlatego że smaru dałem i dieslowala i w miarę celną była teraz smar się wytarł i nawet szklanej butelki nie trafię z 10m .
Na szczęście napisałem do rzemieślnika tutaj na forum i kupię nową skórzana uszczelkę na tlok oraz lufę

.
Myślałem że będę zmuszony kupić z allegro z tworzywa , ale na tym forum wszystko jest możliwe .
Zostanie mi lufa do zaoksydowania i pokaże foteczki jak to wygląda.
Mam jeszcze jedno pytanie jeżeli numer seryjny zaczyna się "G'' , to który to jest rocznik wie ktoś może?
@edit
Najważniejsze jak już dostanę nową uszczelkę tłoka , od tłuszcze po tym smarze i wymienię to jak to naśladować żeby było prawidłowo?
Załatwię taki szwajcarski smar w sprayu do wiatrówek jak tym spryskam wokół uszczelkę wystarczy ?