Weź wykałaczkę w łapke i wsadz w wylot lufy jak przejedziesz po wewnętrznej stronie lufy i nie będzie karbów (bruzd) to będzie gładka ,a nawet wizualnie powinno być widać przy wylocie czy są bruzdy czy też nie.
Czasami maleńki ubytek przy końcu lufy który ledwo jest widoczny,bądz malutki zadziorek może z śrutem cuda robić i o skupieniu na tarczy można zapomnieć to tak informacyjnie,bo twierdzisz że jest ok.
crosman 1077
Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze
-
- Ściepnik
- Posty: 2652
- Rejestracja: 2009-08-25, 13:21
- Lokalizacja: Katowice
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 2011-06-26, 17:36
- Lokalizacja: Bojary
Przesuwasz lufę do przodu, wyjmujesz zespół magazynka i świecisz tam latarką, a od wylotu lufy zaglądasz. Będzie widać.T.A.B.A.S.K.O. pisze: próbowałem sprawdzić czy lufa jest gładka ale bardzo trudno w tym modelu
Albo od strony wylotu wkładasz papierek (przecierak) tak, aby wszedł cały na głębokość 3-5mm. Będzie robił za tło - zobaczysz czy jest gwint i jak korona. Oglądać przy dobrym świetle.
Diana 75 i Daisy Powerline 717
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 2010-06-29, 12:20
- Lokalizacja: Błonie
Ja się wycofałem z remontów i tuningów tego modelu. To praktycznie jednorazówka, części oryginalne niedostępne, po kilku rozbiórkach wręcz nie da się tego złożyć tak, by było szczelne. Mam trzy sztuki robione jeszcze przez Ryśka - żadna nie wytrzymała dłużej jak kilka miesięcy. I mam kolejnych kilka, które wróciły do mnie jako reklamacje. Jeden nawet podwójnie - naprawiona sztuka wróciła, nie dała się już naprawić ponownie, kupiłem nówkę, wysłałem, i też do mnie po pół roku wróciła. Oczywiście niesprawna. Zwróciłem więc klientowi pieniądze za tuning i kartusz.
Słowem - zdecydowanie odradzam zarówno zakup, jak i częste grzebanie w bebechach.
Słowem - zdecydowanie odradzam zarówno zakup, jak i częste grzebanie w bebechach.
-
- Posty: 124
- Rejestracja: 2011-06-26, 17:36
- Lokalizacja: Bojary
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2013-04-22, 15:39
- Lokalizacja: cmw