Wiem o tym, że olej sylikonowy stosuje się do uszczelek, ale czy uszczelki skórzane też można tym smarować?Michał pisze:No właśnie skoro czytałeś to powinieneś wiedzieć że olejem sylikonowym smarujemy uszczelki wszelakiego rodzaju
Pistolet Łucznik wz.70
Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 2013-07-02, 11:40
- Lokalizacja: Białystok
"Nie ważne jak, nie ważne co, nie ważne kiedy - I tak TY jesteś winny za każdy wypadek ze swoją wiatrówką"
-
- Ściepnik
- Posty: 2652
- Rejestracja: 2009-08-25, 13:21
- Lokalizacja: Katowice
-
- Posty: 139
- Rejestracja: 2007-10-08, 21:04
- Lokalizacja: Toruń
Re: Pistolet Łucznik wz.70
Brawo. Te "kawał metalu" ma w sobie to "COŚ". Mój też ma dożywocie.crash85 pisze:Witam kolegów. Kilka dni temu nabyłem drogą kupna własnego łucznika pistolet ma już u mnie dożywocie
Sprężyny zostaw oryginalne, skórzaną uszczelkę jeżeli jest w dobrym stanie też.
Buty skórzane są lepsze od silikonowych, czy plastikowych... to taka taka dygresja.
Warto polerować pazur spustu.
Dla chcącego nie ma NIC...
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 2013-07-02, 11:40
- Lokalizacja: Białystok
-
- Ściepnik
- Posty: 1288
- Rejestracja: 2008-05-28, 14:18
- Lokalizacja: okolice W-wy
Poczytaj jeszcze o uszczelkach skórzanych, z moich poszukiwań wynikło, że zwykle polecany jest olej do sprężarek, lub syntetyczny silnikowy. Regeneracja polega na umyciu, moczeniu w oleju (dzień, dwa), odsączeniu nadmiaru oleju - ma być nasączona olejem, ale nie "pocić się" nim, bo będzie diesel. Z doświadczenia mogę powiedzieć, że ten sposób działa. Silikony zostawiam do tworzyw sztucznych.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 2013-07-02, 11:40
- Lokalizacja: Białystok
Dzisiaj rozkręciłem mojego łucznika Pistolet jest w stanie idealnym, nie był używany.
W uszczelce zauważyć można opiłki metalu, tłok ani cylinder nie jest porysowany.
Czy moczyć ją w benzynie ekstrakcyjnej czy od razu wrzucić do oleju silnikowego?
W uszczelce zauważyć można opiłki metalu, tłok ani cylinder nie jest porysowany.
Czy moczyć ją w benzynie ekstrakcyjnej czy od razu wrzucić do oleju silnikowego?
"Nie ważne jak, nie ważne co, nie ważne kiedy - I tak TY jesteś winny za każdy wypadek ze swoją wiatrówką"
-
- Ściepnik
- Posty: 7973
- Rejestracja: 2009-06-28, 15:45
- Lokalizacja: Warszawa-CEKAUS
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 2013-07-02, 11:40
- Lokalizacja: Białystok
Hiszpan63 pisze:Do benzyny nie bardzo , ale możesz wyprać w wodzie z mydłem , a potem od razu do oleju ..
Umyłem uszczelkę i moczę w oleju silnikowym do diesla Tłok poddałem obróbce papierem ściernym (800-tką) jak znajdę drobniejszy, to jeszcze przeszlifuje.
"Nie ważne jak, nie ważne co, nie ważne kiedy - I tak TY jesteś winny za każdy wypadek ze swoją wiatrówką"
-
- Posty: 417
- Rejestracja: 2013-02-15, 21:54
- Lokalizacja: Kraków
-
- Posty: 139
- Rejestracja: 2007-10-08, 21:04
- Lokalizacja: Toruń
[quote="zefirek"
Umyłem uszczelkę i moczę w oleju silnikowym do diesla Tłok poddałem obróbce papierem ściernym (800-tką) jak znajdę drobniejszy, to jeszcze przeszlifuje.[/quote]
Uszczelka sama Ci się dopasuje, nie musisz nic szlifować, to skóra...
Jest w świetnym stanie. To jest historia, sam zobaczysz, normalnie "nostalgia".
Pozdrówka.
Umyłem uszczelkę i moczę w oleju silnikowym do diesla Tłok poddałem obróbce papierem ściernym (800-tką) jak znajdę drobniejszy, to jeszcze przeszlifuje.[/quote]
Uszczelka sama Ci się dopasuje, nie musisz nic szlifować, to skóra...
Jest w świetnym stanie. To jest historia, sam zobaczysz, normalnie "nostalgia".
Pozdrówka.
Dla chcącego nie ma NIC...
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 2013-07-02, 11:40
- Lokalizacja: Białystok
Przeszlifowałem tłok i pazur, skórzanej uszczelki szlifować nie będęRomekS pisze:
Uszczelka sama Ci się dopasuje, nie musisz nic szlifować, to skóra...
Jest w świetnym stanie. To jest historia, sam zobaczysz, normalnie "nostalgia".
Pozdrówka.
Wszystko umyłem i powoli czas zabierać się za smarownie i składnie łucznika.
Zastanawia mnie tylko ... gdzie była włożona ta mniejsza sprężynka:
"Nie ważne jak, nie ważne co, nie ważne kiedy - I tak TY jesteś winny za każdy wypadek ze swoją wiatrówką"
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 2013-07-02, 11:40
- Lokalizacja: Białystok
Dzięki. Wygada jak: 24 - sprężyna regulacji mocy spustu lub 27 - sprężyna dźwigni mechanizmu blokady spustu. Tylko, że ja nie rozkręcałem spustu.
Jeśli ktoś ma jakiś pomysł gdzie ją umieścić, będę wdzięczny za pomoc.
Dorobiłem podkładkę pod sprężyny.
Jeśli ktoś ma jakiś pomysł gdzie ją umieścić, będę wdzięczny za pomoc.
Dorobiłem podkładkę pod sprężyny.
"Nie ważne jak, nie ważne co, nie ważne kiedy - I tak TY jesteś winny za każdy wypadek ze swoją wiatrówką"
-
- Posty: 20
- Rejestracja: 2013-07-02, 11:40
- Lokalizacja: Białystok
-
- Ściepnik
- Posty: 7973
- Rejestracja: 2009-06-28, 15:45
- Lokalizacja: Warszawa-CEKAUS
Wykręć śrubę regulacji spustu , odsuń blaszkę i w otwór włóż sprężynkę ... możesz ją skrócić o 2(dwa) zwoje .
Jak Pan Bóg dali, to i z kija wypali....
HWunderGnom70 .Lady Daisy BUCK . Strzelanie trzeba lubić , ale trafiać , to trzeba się nauczyć ... Karabin trafia sam ... często nie tam , gdzie celujemy
HWunderGnom70 .Lady Daisy BUCK . Strzelanie trzeba lubić , ale trafiać , to trzeba się nauczyć ... Karabin trafia sam ... często nie tam , gdzie celujemy