Problem z Waltherem 51
Moderator: Hiszpan63
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2010-10-26, 22:14
- Lokalizacja: Radomsko
-
- -#Srebrny Dobromir
- Posty: 1786
- Rejestracja: 2008-02-03, 19:27
- Lokalizacja: Łazy
Bez dalszej rozbiórki się nie poradzi. Trzeba zdiagnozować jak działają poszczególne zapadki i sprawdzić czy da się ustawić to tak by bez tej blokady dało się strzelać. A na razie można to pospawać, jakiś czas wytrzyma. Możesz napisać do Andrzeja Kliszewskiego, czasem potrafi zlokalizować i załatwić brakującą część. Może pomoże.
-
- Posty: 9
- Rejestracja: 2010-10-26, 22:14
- Lokalizacja: Radomsko
-
- -#Srebrny Dobromir
- Posty: 1786
- Rejestracja: 2008-02-03, 19:27
- Lokalizacja: Łazy
Przypuszczam, że jak zdejmiesz korek z tyłu systemu to pod spodem będzie bolec, a przynajmniej powinien być, który trzeba wybić aby cały moduł wyszedł do tyłu. Jeżeli tak jest, to musisz uważać bo wybijając bolec może ci wyskoczyć sprężyna razem z całymi bebechami. Najlepiej zdejmij korek i zrób zdjęcia to zobaczymy co i jak. Gdybyś jednak chciał rozbierać to zorganizuj sobie duży ścisk stolarski i ściśnij system. Z jednej strony zahacz o szczęki systemu od strony kostki (najlepiej wyjąć wtedy lufę) a z drugiej strony o to co będzie wystawać z systemu po zdjęciu korka. Po wybiciu bolca, ścisk nie pozwoli na wyskoczenie bebechów. Powolutku odkręcasz śrubę ścisku i wszystko delikatnie się wysuwa. Montaż w odwrotnej kolejności. Zerknij na rozbiórkę diany 21. http://bron.iweb.pl/viewtopic.php?t=33716 co prawda tutaj kolega użył długiego ścisku i zaparł drugi koniec o lufę. Ja uważam, że pewniej jest zaprzeć o szczęki systemu. Na 3 zdjęciu widać jak wychodzą elementy ze środka gdy wykręca się śrubę ścisku.
Po wybiciu bolca, jeśli jest spróbuj wyjąć moduł, możliwe że wyjdzie. Jeżeli nie, to trzeba wyjąć wszystko. Generalnie, to jak już rozbierasz, to warto wszystko wyjąć, sprawdzić uszczelkę. Umyć i nasmarować zgodnie z zasadami, dorobić prowadnicę albo zmodyfikować starą.
Po wybiciu bolca, jeśli jest spróbuj wyjąć moduł, możliwe że wyjdzie. Jeżeli nie, to trzeba wyjąć wszystko. Generalnie, to jak już rozbierasz, to warto wszystko wyjąć, sprawdzić uszczelkę. Umyć i nasmarować zgodnie z zasadami, dorobić prowadnicę albo zmodyfikować starą.