CP-1M 4,5mm NOWY

Wszystko co dotyczy wiatrówek CO2

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

kobraalien
Posty: 79
Rejestracja: 2017-10-04, 08:42
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: kobraalien »

...no właśnie tak wyszło, że ostry kąt... później się kapnąłem, że za bardzo pojechałem
Testu śrutu nie robiłem chyba - jak to wykonać? :chgw:
Będę snajperem... to kwestia czasu.

Mój arsenał:
CP-1M
Hamerli AirMagnum 850
AirMaster PUNCHER
Artemi PR900W
- wszystko 4,5mm Diabolo
Awatar użytkownika
Filo
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 2878
Rejestracja: 2013-11-24, 09:49
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: Filo »

Przeczytaj mój poprzedni post, bo chyba Ci się wcześniej nie chciało.
kobraalien
Posty: 79
Rejestracja: 2017-10-04, 08:42
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: kobraalien »

Filo pisze:Każda metoda jest dobra, jeśli przejdzie test śrutu. Śrut przepychany zaostrzonym prętem (np, listewką z wycieraczki samochodowej) powinien wyjść z lufy bez wyraźnego przycięcia.
:mrgreen: czytałem a jakże.
- jeśli o ten post i o ten test chodzi to robiłem i śrut idzie, jak już go ruszę, z jednakowym oporem, ale przed chyba było podobnie.
Teraz na pewno nie jest gorzej ;)
...tak po prawdzie, to nie mam punktu odniesienia / porównania - nigdy wcześniej nie robiłem przepychania śrutu ręcznie przez lufę.
Będę snajperem... to kwestia czasu.

Mój arsenał:
CP-1M
Hamerli AirMagnum 850
AirMaster PUNCHER
Artemi PR900W
- wszystko 4,5mm Diabolo
Awatar użytkownika
Michał
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 2652
Rejestracja: 2009-08-25, 13:21
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Michał »

Śrut powinien przechodzić jednostajnie bez jakichkolwiek oporów czy "przycieć".
To żeś Pan piznął koronę... :shock: ;)
Moim zdaniem w wiatrówkach korona powinna być jak najmniej frezowana,by wyrównać tylko pola i bruzdy.
Pierwsza fotka przedstawia fabryczną "koronę" nastepne po moich poprawkach.

ObrazekObrazekObrazek
HW97 .177,Remington Summit .177,Lov2 .177,C 2240 .177-Walther 2x20,Colt 1911,Hatsan 135 .22,CP1-M .177,CP1 .177,SPA p10 .22