...no właśnie tak wyszło, że ostry kąt... później się kapnąłem, że za bardzo pojechałem
Testu śrutu nie robiłem chyba - jak to wykonać?
CP-1M 4,5mm NOWY
Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2017-10-04, 08:42
- Lokalizacja: Kołobrzeg
-
- Ściepnik
- Posty: 2878
- Rejestracja: 2013-11-24, 09:49
- Lokalizacja: Warszawa-Bielany
-
- Posty: 79
- Rejestracja: 2017-10-04, 08:42
- Lokalizacja: Kołobrzeg
czytałem a jakże.Filo pisze:Każda metoda jest dobra, jeśli przejdzie test śrutu. Śrut przepychany zaostrzonym prętem (np, listewką z wycieraczki samochodowej) powinien wyjść z lufy bez wyraźnego przycięcia.
- jeśli o ten post i o ten test chodzi to robiłem i śrut idzie, jak już go ruszę, z jednakowym oporem, ale przed chyba było podobnie.
Teraz na pewno nie jest gorzej
...tak po prawdzie, to nie mam punktu odniesienia / porównania - nigdy wcześniej nie robiłem przepychania śrutu ręcznie przez lufę.
Będę snajperem... to kwestia czasu.
Mój arsenał:
CP-1M
Hamerli AirMagnum 850
AirMaster PUNCHER
Artemi PR900W
- wszystko 4,5mm Diabolo
Mój arsenał:
CP-1M
Hamerli AirMagnum 850
AirMaster PUNCHER
Artemi PR900W
- wszystko 4,5mm Diabolo
-
- Ściepnik
- Posty: 2652
- Rejestracja: 2009-08-25, 13:21
- Lokalizacja: Katowice
Śrut powinien przechodzić jednostajnie bez jakichkolwiek oporów czy "przycieć".
To żeś Pan piznął koronę...
Moim zdaniem w wiatrówkach korona powinna być jak najmniej frezowana,by wyrównać tylko pola i bruzdy.
Pierwsza fotka przedstawia fabryczną "koronę" nastepne po moich poprawkach.
To żeś Pan piznął koronę...
Moim zdaniem w wiatrówkach korona powinna być jak najmniej frezowana,by wyrównać tylko pola i bruzdy.
Pierwsza fotka przedstawia fabryczną "koronę" nastepne po moich poprawkach.
HW97 .177,Remington Summit .177,Lov2 .177,C 2240 .177-Walther 2x20,Colt 1911,Hatsan 135 .22,CP1-M .177,CP1 .177,SPA p10 .22