2,5 km i tanie nie bedzienowy z zeszłym roku za 2800PLN
Z innej beczki
Moderator: Hiszpan63
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 2011-06-02, 07:14
- Lokalizacja: zdwola
-
- Posty: 13
- Rejestracja: 2011-10-24, 13:38
- Lokalizacja: Bieszczady
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 2011-06-02, 07:14
- Lokalizacja: zdwola
-
- Posty: 209
- Rejestracja: 2011-01-06, 13:09
- Lokalizacja: Wilkowuje
Żeby nie było nieporozumień kolego "Domino" Allegrogo. Chodziło o silnik po taniości.
http://allegro.pl/silnik-6-5km-ohv-lonc ... 05281.html
Mnie nie stać aby wyłożyć 3000 pln na silnik do łódki jak może pojadę dwa lub trzy razy nad wodę.
Wiadomo samoróbka nie jest może taka super jak fabryczny sprzęt ale możliwość własnoręcznego zrobienia czegoś takiego jest dla mnie "bezcenne"
Dziękuje koledze Rumpelito za jego pomoc w moim projekcie...
http://allegro.pl/silnik-6-5km-ohv-lonc ... 05281.html
Mnie nie stać aby wyłożyć 3000 pln na silnik do łódki jak może pojadę dwa lub trzy razy nad wodę.
Wiadomo samoróbka nie jest może taka super jak fabryczny sprzęt ale możliwość własnoręcznego zrobienia czegoś takiego jest dla mnie "bezcenne"
Dziękuje koledze Rumpelito za jego pomoc w moim projekcie...
Air Arms s410f 4,5 mm +BKL 237 + Hawke varmint II 4-16x44 AO Mil Dot
-
- Posty: 3996
- Rejestracja: 2008-11-07, 23:22
- Lokalizacja: Warszawa Śródmieście
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 2011-06-02, 07:14
- Lokalizacja: zdwola
-
- Posty: 209
- Rejestracja: 2011-01-06, 13:09
- Lokalizacja: Wilkowuje
Chodziło o silnik za 600pln
http://allegro.pl/silnik-200cm3-6-5km-d ... 63733.html
Powiem że nie wiem czy bezołowiowa mu zaszkodzi wiem tylko ze 98 może przegrzać silnik.
Tu musi się wypowiedzieć ktoś kto się lepiej zna
http://allegro.pl/silnik-200cm3-6-5km-d ... 63733.html
Powiem że nie wiem czy bezołowiowa mu zaszkodzi wiem tylko ze 98 może przegrzać silnik.
Tu musi się wypowiedzieć ktoś kto się lepiej zna
Air Arms s410f 4,5 mm +BKL 237 + Hawke varmint II 4-16x44 AO Mil Dot
-
- Posty: 209
- Rejestracja: 2011-01-06, 13:09
- Lokalizacja: Wilkowuje
Teraz to już nie wiadomo jak to jest z tą jakością bo nawet uznane firmy zamawiają w Chinach a później przepakowują w swoje np. john deere zamawia części w chinach..
A wracając do benzyny mam
"cytat z wyjaśnieniem PB95 a U95"
Pstomaszki! U95 jest benzyną bezołowiową! "U" znaczy - uniwersalna, można ją lac zarówno do silników z katem jak i bez. Tak jak napisał Witboj w benzynie tej zamiast ołowiu są związki fosforu które mają zastąpic ołów. Ołów w starych silnikach nieprzystosowanych do benzyn bezołowiowych reagując z metalem na gniazdach zaworowych utwardzał je i zabezpieczał przed wypaleniem. Teraz kiedy nie ma już benzyn ołowiowych z myślą o starych silnikach sprzedaje się tą "U" w której zawarty fosfor spełnia funkcję ołowiu. Jesli wlejesz "U" do silnika z katem nic sie nie stanie. Fosfor kata nie zniszczy. W silnikach przystosowanych do Pb zawory są utwardzane fabrycznie i nie trzeba sie martwic o ich wypalenie z braku ołowiu lub fosforu w paliwie.
Spalanie stukowe nie ma tu nic do rzeczy. O sklonnosci benzyny do spalania stukowego mowi jednoznacznie liczba oktanowa ktora dla U95 i Pb95 jest taka sama.
Podsumowujac:
- Do silnikow przystowsowanych do benzyn bezolowiowych (co nie zawsze rowna sie temu ze z katem, moj 1.6S z 93r. jest przystosowany do PB), mozna lac PB lub U. Wszystko jedno.
- Do silnikow nie przystosowanych do jazdy na Pb, lac U. Inaczej gnizda sie wypalą. Dopuszczalna jest tez krótka jazda raz na jakis czas Pb, jak gniazda "nasączą" się wcześniej fosforem z U. Jednak należy potem szybko zalac samochód U.
Mam nadzieję, że pomogłem. A nawiasem mówiąc to mało który pracownik stacji benzynowej wie o co z tymi benzynami chodzi.
A wracając do benzyny mam
"cytat z wyjaśnieniem PB95 a U95"
Pstomaszki! U95 jest benzyną bezołowiową! "U" znaczy - uniwersalna, można ją lac zarówno do silników z katem jak i bez. Tak jak napisał Witboj w benzynie tej zamiast ołowiu są związki fosforu które mają zastąpic ołów. Ołów w starych silnikach nieprzystosowanych do benzyn bezołowiowych reagując z metalem na gniazdach zaworowych utwardzał je i zabezpieczał przed wypaleniem. Teraz kiedy nie ma już benzyn ołowiowych z myślą o starych silnikach sprzedaje się tą "U" w której zawarty fosfor spełnia funkcję ołowiu. Jesli wlejesz "U" do silnika z katem nic sie nie stanie. Fosfor kata nie zniszczy. W silnikach przystosowanych do Pb zawory są utwardzane fabrycznie i nie trzeba sie martwic o ich wypalenie z braku ołowiu lub fosforu w paliwie.
Spalanie stukowe nie ma tu nic do rzeczy. O sklonnosci benzyny do spalania stukowego mowi jednoznacznie liczba oktanowa ktora dla U95 i Pb95 jest taka sama.
Podsumowujac:
- Do silnikow przystowsowanych do benzyn bezolowiowych (co nie zawsze rowna sie temu ze z katem, moj 1.6S z 93r. jest przystosowany do PB), mozna lac PB lub U. Wszystko jedno.
- Do silnikow nie przystosowanych do jazdy na Pb, lac U. Inaczej gnizda sie wypalą. Dopuszczalna jest tez krótka jazda raz na jakis czas Pb, jak gniazda "nasączą" się wcześniej fosforem z U. Jednak należy potem szybko zalac samochód U.
Mam nadzieję, że pomogłem. A nawiasem mówiąc to mało który pracownik stacji benzynowej wie o co z tymi benzynami chodzi.
Air Arms s410f 4,5 mm +BKL 237 + Hawke varmint II 4-16x44 AO Mil Dot
-
- Posty: 209
- Rejestracja: 2011-01-06, 13:09
- Lokalizacja: Wilkowuje
-
- Posty: 455
- Rejestracja: 2007-10-08, 19:01
- Lokalizacja: Wałcz
-
- Posty: 59
- Rejestracja: 2012-01-21, 08:38
- Lokalizacja: Poznań
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 2011-06-02, 07:14
- Lokalizacja: zdwola
http://silniki-zaburtowe.pl/silniki-hon ... honda-bf5/
DLA mnie ten silnik jest za duży. Istotny parametr to obroty silnika ,optymalne 1800 - 2200Chodziło o silnik po taniości.
http://allegro.pl/silnik-...2148505281.html
-
- Posty: 119
- Rejestracja: 2011-06-02, 07:14
- Lokalizacja: zdwola