Pamiętaj, że to nie może być zwykła śrubka. Jak wkręcisz zwykłą to ma ona luz w obudowie kartusza. Powoduje to czasami sytuację, że przekasza się ta tulejka w którą jest wkręcona śruba i naciska wtedy na iglicę zawodu. Po pierwszym strzale zawór nie cofa się całkiem i cały gaz z kartusza ucieka. końcówka śrubki musi mieć fi 7mm żeby dobrze wchodziła w otwór w kartuszu.
Od lewej oryginalna śrubka. W środku zwykła. A ostatnia to dorobiona. (bez przyciętego na odpowiednią długość gwintu od góry) istotny jest wymiar w miejscu zaznaczonym strzałką.
QB78 "stanęła"
Moderator: Hiszpan63
-
- Posty: 194
- Rejestracja: 2010-06-29, 12:20
- Lokalizacja: Błonie
-
- -#Srebrny Dobromir
- Posty: 1786
- Rejestracja: 2008-02-03, 19:27
- Lokalizacja: Łazy
Dokładnie o to mi chodziło...Otwór w kartuszu ma fi 7 mm a śruba "po gwincie" 5,8 mm jest luz i to powoduje przekoszenie tulejki. Najlepiej dorobić nową śrubę. Albo znaleźć kawałek rurki i nałożyć na śrubę. Ja dotoczyłem sobie nową. Ta z prawej strony na zdjęciu. Część dorobioną wkręcam w system a przez osadę dokręcam tą drugą częścią.miki pisze:Nie tyle uszczelniała, ile wycentrowała się w otworze korpusu, stabilizując zawór w odpowiednim miejscu.
-
- -#Srebrny Dobromir
- Posty: 1786
- Rejestracja: 2008-02-03, 19:27
- Lokalizacja: Łazy