Naprawa BSA Lightning
Moderator: Hiszpan63
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2010-04-11, 11:05
- Lokalizacja: oberschlesien
Naprawa BSA Lightning
Witam wszystkich na tym forum,to jest mój pierwszy post i niestety ale w tym dziale .Problem dotyczy kilku rzeczy,po pierwsze pękł mi drut od bezpiecznika łamanej lufy i czy można taki drut kupić albo dorobić bo jest to dość sztywny drut i może być z tym problem,najlepiej jak by zlikwidować ten bezpiecznik całkowicie tylko jak to zrobić?Jak ktoś już to robił to prosił bym o rady jak to zrobić,po drugie nie wiem jak wyciągnąć tłok z BSA,wyciągnąłem sprężynę bez problemu ale przy tłoku blokuje mi zaczep spustu a jak naciskam spust i palcem odblokowuję tą blokadę od łamania lufy to ten zaczep tłoka się nie chowa,myślę że cały mechanizm spustu jest dobry bo przed rozkręceniem wiatrówki działał poprawnie tylko czasem wiatrówka nie chciała wystrzelić więc trzeba było ponownie złamać lufę ale to był chyba właśnie ten pęknięty drut od bezpiecznika,za wszelkie rady z góry bardzo dziękuję
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2010-04-11, 11:05
- Lokalizacja: oberschlesien
Dziękuję za schemat ale on mi dużo nie daje bo wiem jak jest moja wiatrówka zbudowana,bardziej mi zależy na doświadczeniach osób które posiadały lub posiadają Lightninga i go rozebrali,problem tego drutu jest w Lighningu dość powszechny bo ta część szybko pęka,chodzi mi czy np nie można takiej części kupić,no i interesuje mnie czy oni też mieli problem żeby wyciągnąć tłok z Lightninga bo być może mam coś z spustem a nie chę go rozkręcać bo Lightning ma dość skomplikowany system spustowy więc jeśli ktoś mógłby mi pomóc to byłbym wdzięczny.
-
- Posty: 6035
- Rejestracja: 2007-11-06, 19:44
- Lokalizacja: z Mokotowa
Jeśli objawem jest tylko twardy, zablokowany jak bezpiecznikiem spust, to jest to kwestia tylko tego drutu. Nie dalej jak w czwartek na szczęście tylko spadł mi z zaczepu (na strzelnicy), udało się poprawić na miejscu. Taki twardy drut był kiedyś stosowany do cięgieł ręcznych ssania fiata 126p. Ukształtować pewnie sam potrafisz.
-
- Ściepnik
- Posty: 437
- Rejestracja: 2009-10-19, 07:58
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Posty: 6035
- Rejestracja: 2007-11-06, 19:44
- Lokalizacja: z Mokotowa
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2010-04-11, 11:05
- Lokalizacja: oberschlesien
-
- Posty: 6035
- Rejestracja: 2007-11-06, 19:44
- Lokalizacja: z Mokotowa
Praktycznie nie używam tego bezpiecznika, w XL też nie używalem. Wymieniałem sprężynę, ale zleciłem to serwisowi. Zadzwoń może do www.incorsa.pl mają tam serwis na miejscu, raczej są uprzejmi, tym bardziej, że daleko mieszkasz.
Z tego co wiem, to trzeba zdjąć szynę montażową maxi.grip, inaczej nie wyjdzie.
Z tego co wiem, to trzeba zdjąć szynę montażową maxi.grip, inaczej nie wyjdzie.
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
Tu znajdziesz odpowiedz (taki sam problem).
http://e-tawerna.pl/viewtopic.php?t=5021
http://e-tawerna.pl/viewtopic.php?t=5021
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 2010-04-11, 11:05
- Lokalizacja: oberschlesien