HW-50S
Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 2009-11-11, 20:04
- Lokalizacja: Wągrowiec
HW-50S
Otrzymałem dzisiaj HW-50S jest super jutro wybieram się na pierwszą próbę strzelania! Mam kilka pytań odnośnie wiatrówki! Nie dostałem instrukcji obsługi niby wszystko wiadomo ale byłoby miło poczytać!Czy muszę coś przesmarować , lub coś zrobić jak jest to nowa wiatrówka? I czy policja może się doczepić podczas kontroli że posiadam wiatrówkę? Oczywiście jest ona bez zezwolenia ale oni tego nie wiedzą bo nie mam żadnego dokumentu!
Gdzie mógłbym ściągnąć instrukcje obsługi do HW-50S POZDRAWIAM!
Gdzie mógłbym ściągnąć instrukcje obsługi do HW-50S POZDRAWIAM!
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
A gdzie kupiłeś wiatrówkę ?kasta29 pisze:bo nie mam żadnego dokumentu!
Konserwacja i smarowanie:
http://nasze-wiatrowki.pl/viewtopic.php?t=180
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 2009-11-11, 20:04
- Lokalizacja: Wągrowiec
Wiatrówkę kupiłem w www.incorsa.pl otrzymałem dzisiaj taką skróconą instrukcje obsługi, ale wszystko jest jak dla mnie jasne!
W karcie gwarancyjnej mam w bite że jest to wiatrówka bez zezwolenia do 17j!
Smary już wiem jakie tylko nie wiem kiedy smarować i jak to robić , w których miejscach ,jak smarować kolbę, jak często?Jak konserwować osadę?
Kupiłem oczywiście kufer na broń wyłożony od środka grubą gąbką i dałem jeszcze uszyć taki rękaw z płótna bo się dowiedziałem że lepiej włożyć najpierw w ten rękaw a potem w kufer!
W karcie gwarancyjnej mam w bite że jest to wiatrówka bez zezwolenia do 17j!
Smary już wiem jakie tylko nie wiem kiedy smarować i jak to robić , w których miejscach ,jak smarować kolbę, jak często?Jak konserwować osadę?
Kupiłem oczywiście kufer na broń wyłożony od środka grubą gąbką i dałem jeszcze uszyć taki rękaw z płótna bo się dowiedziałem że lepiej włożyć najpierw w ten rękaw a potem w kufer!
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
Czyli papiery już masz , możesz zrobić tzw. przegląd zerowy i przy okazji wymienić sprężynę na eksportową o ile taka dostałeś z wiatrówkąkasta29 pisze:otrzymałem dzisiaj taką skróconą instrukcje obsługi, ale wszystko jest jak dla mnie jasne!
W karcie gwarancyjnej mam w bite że jest to wiatrówka bez zezwolenia do 17j!
Konserwacja broniPNEUMATYCZNEJ
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 2009-11-11, 20:04
- Lokalizacja: Wągrowiec
-
- Posty: 250
- Rejestracja: 2009-01-06, 17:02
- Lokalizacja: Warszawa-Włochy
-
- Posty: 7226
- Rejestracja: 2007-10-04, 23:47
No właśnie, bo kolega powyżej podał link nic nie tłumacząc, ale linki z informacjami były tuż obok, wystarczyło poklikać trochę po podanej stronie... Wystarczy rozszyfrować skróty typu SSG, i wszystko będzie jasne - będzie można samemu dobierać smar.
http://konceptus.iweb.pl/3.konceptus.pl ... &Itemid=29
Inna sprawa, że czterdzieści rodzajów specyfików każdy od czego innego to też bezsens. Mi wystarczał zwykły Molykote.
http://konceptus.iweb.pl/3.konceptus.pl ... &Itemid=30Wamix@iweb.pl pisze:SSG-smar molibdenowy /do sprężyny/sdfas pisze:Mógłby mi podac ktoś co oznacza nazwa w smarach
SSG
SMZ
SLM
SS
OTC
PKB
I chciałbym się dowiedzieć które z tych są najcześciej wykorzystywane w smarowaniu i najlepiej się do tego sprawdzają.
SMZ- smar miedziowy do smarowania mechanizmów
SLM-smar litowy /do smarowania PCP/
SS - smar silikonowy do uszczelniania butli , kartusza , głownie stosuje sie w PCP nie radze uszczelniać nim np tłoka w sprężynie
Wszystkie mają zastosowanie z tym że nie wszystkie nadają sie do PCP i nie wszystkie do sprężyny ale z tego co napisałem chyba można sie dokapować co do czego służy![]()
OTC-olejek do smarowania uszczelki tłoka i cylindra /kropelka lub dwie na tłok/
PKB -płyn do konserwacji broni , czyli do czyszczenia broni
http://konceptus.iweb.pl/3.konceptus.pl ... &Itemid=29
Inna sprawa, że czterdzieści rodzajów specyfików każdy od czego innego to też bezsens. Mi wystarczał zwykły Molykote.
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 2009-06-05, 21:25
- Lokalizacja: Łazy
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
A tak na marginesie , mozna było zakupić w Ak Hobby za dużo niższą cenę ze sprężyną eksportową w zestawieRadulako pisze:Tak na marginesie - wielkopolska a zakup taki mało lojalny

http://www.akhobby.pl/index.php?a=opis&k=35&kt=&id=24
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Posty: 40
- Rejestracja: 2009-11-11, 20:04
- Lokalizacja: Wągrowiec
Ludzie zastanówcie się co piszecie! Proszę o poradę a tu co drugi mądrzejszy (A tak na marginesie , mozna było zakupić w Ak Hobby za dużo niższą cenę ze sprężyną eksportową w zestawie) Kolego januszmariusz! Ja nie pisałem za ile kupiłem i że nie mam sprężyny eksportowej!!!!! Dla twojej wiadomości kolego to kupiłem za 840zł ze sprężyną eksportową z przesyłką gratis a tam jeszcze dochodzi przesyłka i zamawiałem w poniedziałek o 16 a dostałem we wtorek o 14 to bardzo szybko! Dostałem po promocyjnej cenie! Dlaczego KOLEGO Radulako zakup mało lojalny???? Jak już napisałem wcześniej wiem jakie smary do czego , ale nie wiem jak się do tego zabrać aby coś nie zepsuć! Nie wiem w którym miejscu mam rozkręcić i gdzie nasmarować! A co do wielkopolski to kolego oczywiście że mogę napisać miejscowość Wągrowiec.
-
- Ściepnik
- Posty: 3599
- Rejestracja: 2007-10-08, 09:02
- Lokalizacja: Łódź
-
- Posty: 2628
- Rejestracja: 2007-10-19, 16:25
- Lokalizacja: Poznań
Im szybciej tym lepiej ale nie ma powodów do paniki. A karabinek jest tak prosto rozebrać że nawet twoja kobieta albo matka by dała radę . Serio nie przesadzam. Miałęm hw 97 to wiem co pisze . Rozbiórka + złożenie + smarowanie to tak dla początkującego góra godzina i toz wypiciem kawki po drodze. Rozbieraj jak by co pomożemy.
Diablik + Waver v10 2-10x38
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
Kolego bez nerwacji , złość piekności szkodzikasta29 pisze:Proszę o poradę a tu co drugi mądrzejszy

A tu masz dla osłody , sesje rozbieraną HW95 takie same bebechy:
http://www.airguns.budu.pl/showme2.php? ... %20i%20pet
HW85
http://www.airguns.budu.pl/showme2.php? ... az_HW%2085
I do pracy


pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 2009-06-05, 21:25
- Lokalizacja: Łazy
Człowiek sobie coś palnie, a tu same kłopoty-Przepraszam. http://bron.iweb.pl/viewtopic.php?t=9048 coś na osłodę
.
I jeszcze fajna stronka(taka lojalna
) http://dzikizachod.fieldtarget.net/index.php

I jeszcze fajna stronka(taka lojalna
