Moja pierwsza... Wiatrówka

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

cvc
Posty: 5
Rejestracja: 2015-06-07, 18:05
Lokalizacja: Łódź

Moja pierwsza... Wiatrówka

Post autor: cvc »

Zastanawiałem się nad slavią 631 i hatsanie 55 i 95 stg, ale wpadłęm na Dianę:

http://olx.pl/oferta/wiatrowka-diana-mo ... d8OKj.html

Wydaje się ciekawą propozycją, ale w sumie to nie znam się tak dobrze. Potrzebuje czegos na start, czyli wytrzymałego. Inne też biorę pod uwagę jednak ta Diana mnie urzekła.

http://olx.pl/oferta/wiatrowka-hatsan-m ... efajN.html

http://olx.pl/oferta/wiatroka-hatsan-95 ... esVcj.html
MaxStone
Posty: 42
Rejestracja: 2016-03-21, 00:59
Lokalizacja: Lasy i pola

Post autor: MaxStone »

Bierz dianę, to bardzo dobry karabinek. O dwie klasy lepszy od hatsana. Lunety nie znam, ale jak opuści ci połowę ceny, to masz wiatrówkę za ułamek wartości.
Ja nie jestem sfrustrowany, mnie tylko ludzie wkurwiają
witeg
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 1288
Rejestracja: 2008-05-28, 14:18
Lokalizacja: okolice W-wy

Post autor: witeg »

Oczywiście, że bym kupił Dianę 35, bo to jeden z karabinków na liście do kolekcji, nie kupiony tylko dlatego, że jeszcze jakieś głosy rozsądku w głowie się odzywają. :lol: Ale ja nie jestem obiektywny. :>
Wprawdzie trzeba być przygotowanym, że prawdopodobnie będzie potrzebny jej przegląd, ale jak lufę ma w porządku i środek nie jest jakoś szczególnie zdezelowany to nie powinno być dramatu. Skórzane uszczelki tłoka są do kupienia, a ze swojej strony poleciłbym rozwiązanie które opisałem w temacie o swoim Condorze (też Diana, z tym samym rodzajem spustu), po dorobieniu jednego drobiazgu będą pasowały zestawy sprężyna-prowadnica od popularnych Slavii.
MaxStone
Posty: 42
Rejestracja: 2016-03-21, 00:59
Lokalizacja: Lasy i pola

Post autor: MaxStone »