Używka w kuszącej cenie. Warto?

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

skeczu
Posty: 14
Rejestracja: 2015-12-16, 20:15
Lokalizacja: Strzyżów

Używka w kuszącej cenie. Warto?

Post autor: skeczu »

Czołem kompania! Znalazłem na allegro wiatrówkę Slavia 630 z jakąś skromną lunetką w cenie, której nie bardzo chciałbym przekraczać. Moje pytanie to czy ten zakup się opłaca (wiem, ciężko stwierdzić po zdjęciach) i najważniejsze to na co przede wszystkim zwrócić uwagę przy oględzinach, co sprawdzić i jak to przetestować. W temacie jestem zielony Kermit. Proszę o wyrozumiałość dla mojej amatorszczyzny i z góry dziękuję za pomoc :)


Link do aukcji:

http://allegro.pl/wiatrowka-slavia-slaw ... 31429.html
fantazja555
Posty: 156
Rejestracja: 2014-08-28, 17:13
Lokalizacja: gacki

Post autor: fantazja555 »

Pozwolę sobie zabrać tu głos i osobiście to za te pieniądze wolała bym poszukać coś od userów z forum bo tam to nie wiadomo jak jest faktycznie ze stanem wnętrza . A i czasem za tyle pojawiają się karabinki po ucywilizowaniu w dziale ;; Sprzedam "" , tu na SKS lub na iwebie ;) A tu to i jego komentarze jakie od ludzi i na 23 ma już 3 minusy więc kto go tam wie a pisać wszystko można. Kiedyś też takie ciągotki miałam , ale koledzy z forum mnie pod skrzydła wzieli i prowadzą na dobrą userkę :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: . Więc pewno to samo odnośnie karabinka powiedzą
Awatar użytkownika
JesperKyd
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 3004
Rejestracja: 2010-01-09, 11:03
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: JesperKyd »

Ten "remont generalny" do mnie też nie przemawia, a i lupa to "gorszy sort" :P
Poza tym na alle...shit to ja kupuje za max 50 pln, co by później sie nie wq... jakby co.
BMK40 by Hogan + Hawke Vantage 4-12x40 & BMK20 by JesperKyd + PP 3-12x42AO & MP61 + Mizugiwa 2.5-7x28 & Marksman 2004 & cdn... :)
Awatar użytkownika
mironTG
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 1041
Rejestracja: 2013-07-22, 21:48
Lokalizacja: Zebrzydowice

Post autor: mironTG »