Pierwszy karabinek [800zł]

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

Shirai
Posty: 6
Rejestracja: 2015-09-13, 18:35
Lokalizacja: Tychy

Pierwszy karabinek [800zł]

Post autor: Shirai »

Witam serdecznie
Od tygodnia już noszę się z zamiarem zakupu pierwszej w życiu wiatrówki w przedziale 800zł. Przejrzałem sporo podobnych tematów zarówno na tym forum jak i do niego podobnych. Wstępnie wybór padł na Slavie 631 Ultra (z tego sklepu gdzie na starcie go poprawiają). Jestem kompletnie zielony i po prostu zależy mi na tym aby sprzęt odrazu po wyjęciu z pudełka nadawał się do użycia. Jak myślicie czy jest to dobry wybór czy myśleć o czymś innym? Jeżeli dobrze wybrałem to prosiłbym odrazu o polecenie jakieś optyki do slavi w przedziale ok. 300zł. W sensie mam pierw zamiar postrzelać z dwa miesiące z otwartych przyrządów celowniczych, a jeżeli złapie bakcyle na pewno zakupię celownik optyczny. Tu też mam już wstępnie upatrzony - DELTA OPTICAL CLASSIC 3-9X40 MILDOT. Czy jest to dobry wybór? I ewentualnie jaki zestaw montażowy powinienem zakupić aby umieścić go w swoim przyszłym karabinku? I czy jako lalik poradzę sobie z montażem? Czy po zakupie lepiej cały montaż zlecić jakiemuś serwisowi?

Wiem, że trochę dużo pytań i wszystko trochę zagmatwałem ale gorąco licze na pomocne wypowiedzi!

Pozdrawiam
Mateusz
Awatar użytkownika
Gebi
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 1492
Rejestracja: 2014-07-10, 16:40
Lokalizacja: na zachód od Wisły

Post autor: Gebi »

Sklep wybrałeś dobry ;)
Awatar użytkownika
green_thunder
Posty: 6035
Rejestracja: 2007-11-06, 19:44
Lokalizacja: z Mokotowa

Post autor: green_thunder »

Dobry wybór, w Cekausie dostaniesz to wszystko, montaż polecam SportMatch dwuczęściowy, średni, centryczny (najpierw należy skręcić górne śrubki, aby się łatwo montowało). Z Cekausem dobrze jest dogadywać się telefonicznie przed złożeniem zamówienia.
Cayin
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 217
Rejestracja: 2015-06-19, 19:53
Lokalizacja: Warszawa

Re: Pierwszy karabinek [800zł]