Uprzejmie proszę o poradę w zakupie pierwszej wiatrówki

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

lubomir
Posty: 22
Rejestracja: 2015-06-18, 18:44
Lokalizacja: małopolskie

Uprzejmie proszę o poradę w zakupie pierwszej wiatrówki

Post autor: lubomir »

Po przywitaniu się zakładam pierwszy swój wątek na tym forum.
Czy bylibyście uprzejmi doradzić mi przy zakupie pierwsze wiatrówki? Poniżej opiszę tak jak potrafię. Jeżeli w czymś wybrzmiewa moja nieznajomosć tematu to... tak, nie znam się zupełnie :)

Z rzeczy, które mogą mieć znaczenie przy zakupie:
- kwota jakiegoś wielkiego znaczenia nie ma, może być 300zł a może być i 2 tysiące
- strzelał będę raczej tylko rekreacyjnie
- może być sprzęt powyżej 17J, wtedy potrzebne papiery i rejestrację sobie zrobię
- chciałbym aby była celna
- chciałbym aby miała celownik optyczny
- nie wiem jaki dystans mnie interesuje, ale pewnie apetyt rośnie w miarę jedzenia, noszę okulary więc cudów w setkach metrów i tak nie będzie :)

Chyba tyle, więcej nie potrafię nic powiedzieć. Czy mogę prosić o jakieś sugestie?
A poza tym uważam, że UE należy zniszczyć.
Awatar użytkownika
Cortez
Posty: 2099
Rejestracja: 2009-09-18, 10:11
Lokalizacja: Mokotów/Sadyba

Post autor: Cortez »

Cześć.
Jeśli fundusze są do 2K zł, to ważne żebyś się określił co do systemu (sprężyna czy PCP)?
Daystate Merlyn S + Nitrex 3-9x42/SS 10x42
lubomir
Posty: 22
Rejestracja: 2015-06-18, 18:44
Lokalizacja: małopolskie

Post autor: lubomir »

A czy mogę prosić w telegraficznym skrócie o różnice? Technicznie wiem o co chodzi. Ale jaki to ma wpływ na użytkowanie takiej wiatrówki?
A poza tym uważam, że UE należy zniszczyć.
Awatar użytkownika
green_thunder
Posty: 6035
Rejestracja: 2007-11-06, 19:44
Lokalizacja: z Mokotowa

Post autor: green_thunder »

Dużego wyboru nie masz :lol: