Wiatrówka-Kupno

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

Hells
Posty: 8
Rejestracja: 2014-07-19, 20:03
Lokalizacja: Mikołów

Wiatrówka-Kupno

Post autor: Hells »

Witam Serdecznie

Ostatnimi czasami dość sporo mam czasu i zaintrygowały mnie Wiatrówki"""
A więc chciałbym zakupić od razu piszę żę nie znam się aż tak na wiatrówkach.
Poszukuję wiatrówki do 450zł nie więcej iż nie chce aż tak bardzo wydawać na początek.
Poszukuję wiatrówki łamanej lub widziałem jakaś "magazynkowa" że po każdym zgięciu? tak to nazwać sam się kolejny śrut ładuje, lubię z daleka strzelać puszki tarcza itp itd
Proszę mi doradzić jaką najlepiej z waszego punktu widzenia kupić jakie śruty najlepiej.
bardzo bym był wdzięczny za pomoc chodź od jednego forumowicza.
Wiem że jest sporo takich tematów lecz szukam tej jedynej ? heh coś w tym stylu lubię style nowe takie "tuningowe" nic z takich wiatrówek jak by to nazwać łowieckich takie proste z wyglądu.

Czy ktoś da radę pomóc?

Pozdrawiam Serdecznie Dawid


PS: Co sądzicie o takim czymś?

http://allegro.pl/wiatrowka-hatsan-stri ... 08196.html

http://allegro.pl/wiatrowka-hatsan-80-l ... 31799.html
Awatar użytkownika
green_thunder
Posty: 6035
Rejestracja: 2007-11-06, 19:44
Lokalizacja: z Mokotowa

Post autor: green_thunder »

Tu masz nowoczesny design, regulacje kolby, magazynek na 5 szt. diabolo:
http://olx.pl/oferta/wiatrowka-baikal-i ... 194b2ac151

http://nasze-wiatrowki.pl/viewtopic.php?t=7617
Ostatnio zmieniony 2014-07-19, 21:40 przez green_thunder, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Filo
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 2877
Rejestracja: 2013-11-24, 09:49
Lokalizacja: Warszawa-Bielany

Post autor: Filo »

STANOWCZO TRZEBA POMYŚLEĆ O TEMACIE POD NAZWĄ NP. " SZKÓŁKA STRZELECKA " , ABY ODSYŁAĆ DO NIEJ NOWOPRZYBYŁYCH I DOPIERO PO ZAPOZNANIU SIĘ ZE SZKÓŁKĄ / A MOŻE EGZAMIN ? :lol:/ ODPOWIADAĆ NA ICH PYTANIA .