Wiatrówka za 600-700zł

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

zyga1212
Posty: 9
Rejestracja: 2012-04-30, 15:09
Lokalizacja: Oleśnica

Wiatrówka za 600-700zł

Post autor: zyga1212 »

Jak część nowych użytkowników mogę powiedziec,że lubie sobie postrzelać,ale nie mam własnego sprzętu. Póki nie natrafiłem na to forum należałem raczej do tych zapaleńców, dla których liczy się tylko moc i niska cena wiatrówki w popularnych sklepach. Mówiąc kolokwialnie jestem "zielony" jeśli chodzi o znajomość wiatrówek i w pełni polegam na waszym doświadczeniu. Przechodząc do sedna sprawy szukam wiatrówki, która posłuży mi przez długi czas przy umiarkowanej eksploatacji. Jak napisałem w temacie chciałbym przeznaczyć na zakup 600-700zł,. Jest to raczej stała granica cenowa,ponieważ biorę pod uwagę koszty przesyłki i niezbędnych akcesori(kolejne koszta)
Po wielu raczej negatywnych opiniach"popularnych wiatrówek" skłaniam się do zakupu ze sklepu Cekaus

Slavia 631 Ultra,
Hatsan 95 Quattro Trigger SAS 4,5 mm
albo coś innego.

Z góry wielkie dzieki za pomoc.
Awatar użytkownika
AdamWawa
Posty: 2231
Rejestracja: 2011-04-14, 07:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: AdamWawa »

Kolego, sprzęt z CEKAUSa ma duży plus w postaci tego, że jeśli wybierzesz opcje tuningowaną, to wyjmujesz karabinek z pudełka i sobie strzelasz o nic się nie martwiąc. Jeśli chodzi o wybór wiatrówki, to szczerze, można Tobie doradzać, ale decyzje musisz podjąć sam, bo to Tobie ona ma pasować, a nie Nam :mrgreen:
Zoraki HP 01, Sharp Tiger, IŻ 61 carbon design + M/S ...
---Przepraszam za swoje skandaliczne zachowanie na Bemowie i obiecuję, że to się więcej nie powtórzy.
zyga1212
Posty: 9
Rejestracja: 2012-04-30, 15:09
Lokalizacja: Oleśnica

Post autor: zyga1212 »