Anics Skif a3000 i ścięty śrut. Proszę o pomoc

Wszystko co dotyczy wiatrówek CO2

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

musstaffa
Posty: 24
Rejestracja: 2011-06-02, 13:23
Lokalizacja: Gorlice

Anics Skif a3000 i ścięty śrut. Proszę o pomoc

Post autor: musstaffa »

Witam wszystkich! Jestem tu nowy.. dzisiejszy.
Ogólnie jestem laik więc sorry jeśli będę używał niefachowej terminologii:)
Zakupiłem używanego Anics Skif a3000. Przyznaje na wstępie że to moja pierwsza przygoda z wiatrówkami. I mam nieco pytań.

1. W związku z tym że wiatrówka dość niecelna i nie chodzi o rozrzut tylko bo skupienie jest w miarę ok (jak na moje marne umiejętności strzeleckie) ale rzecz w tym że strzela dużo niżej i w prawo. oczywiście szczerbinka jest regulowana ale wydaje mi się że to będzie za mało przy takiej "znoszeniu"
Z ok 5m jak celowałem w róg kartoniku z tarczą śrut lądował w okolicy środka tarczy. jak celowałem w środek tarczy śrut lądował w prawym dolnym rogu. (kartonik tarczy 14x14cm)
Przy 10 metrach nawet nie chce myśleć..
W związku z tym przyjrzałem się wystrzelonemu śrutowi który wychwytywał placek plasteliny do której przykleiłem tarczę. Okazało się że każdy śrut jest mocno ścięty z jednej strony. Tak jakby śrut niedokładnie pasował do otworu lufy z podajnika magazynka. Potem jeszcze sprawdziłem że tak będzie jak strzele w samą plastelinę ( w kulkę plasteliny) I to samo. Sprawdzone na obu magazynkach z takim samym efektem.
Jestem laikiem i może tak zawsze wygląda śrut więc proszę napiszcie co jakie jest tego wytłumaczenie. Czy tak ma być?
Boję się nieco że jakiś bubel mi się trafił.

2. Proszę o informacje jak ten pistolet konserwować i co ile. Co jest ważne by długo służył? Proszę o jakieś info.

3. Chciałem zdjąć zamek przesunąłem dwa suwaki z dwóch stron odciągnąłem zamek do tyłu i nic.. ciągnąłem mocno i pojęcia nie mam jak go otworzyć.

4. Kiedy wiadomo że skończył się CO2? Czy jak nie ma CO2 w kapsule to śrut wyleci?