|
|
|
|
|
|
|
SKS - Nasze Forum
|
|
|
 |
Rejestracja ::
Zaloguj
|
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
|
|
BMK 26 - operacja pacjenta |
Autor |
Wiadomość |
Michal_Z
Dołączył: 08 Maj 2009 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-05-13, 09:42 BMK 26 - operacja pacjenta
|
|
|
Witam,
No i wytrzymałem 4 dni po zakupie i wrzuciłem pacjenta na stół operacyjny
Jako że to moja pierwsza rozbiórka wiatrówki, byłem ciekaw jak pójdzie, ale do rzeczy.
Tak wygląda dmuchawka
Nie będę zamieszczał zdjęć z rozbiórki, ponieważ koledzy z airguns już rozbierali to żelaztwo jak się okazało. BMK 26 to 20-tka tylko w innej osadzie.
http://www.airguns.budu.p...montaz_BMK%2020
Ogólne wrażenia
Wnętrzości pozbawione smaru ze śladami oliwy, wykonanie nie budzi zastrzeżeń, jest w miarę poprawne, bez widocznych niedoróbek, ale widać, że kasa się liczyła.
Trochę mi czasu zajęło wysunięcie trzpieni trzymających mechanizm spustowy, ale to chyba brak smaru, przy składaniu szło gładko.
Stan części bez widocznych uszkodzeń, tłok bardzo delikatnie obtarty na końcu, uszczelka bez uszkodzeń.
Chyba troche kopiowali HW 85 jak tak sobię patrzę, zachowując oczywiście chińskie standardy
Co zrobiłem
Smarowanko wszystkiego, polerka cylindra, tam gdzie się zacierał, ostrych krawędzi itp.
Do sprężyny użyłem smaru syntetycznego do dużych obciążeń, jest kilkakrotnie droższy od tzw. przegubowca ale moim zdaniem lepszy. Ma wyczuwalnie większą lepkość, i trochę bardziej stałą konsystencję, no i nie brudzi, bo jest jasny
efekty
Po złożeniu mały szok Działa lepiej jak nowa, płynnie miękko, bez najmniejszych jęknięć.
Trochę zadymiła na pierwszych trzech strzałach, ale to moja wina, bo użyłem oleju do goleni amortyzatora i chyba odrobinę za dużo.
Po kilkunastu strzałach:
- zero diesla
- mniej kopie
- nie jęczy
- trochę krótszy cykl strzału
Teraz znając już bebechy zamówię porządne uszczelki i jakąś dobrą sprężynę do 20-tki i będzie całkiem fajna pukawka.
Hmm, chyba trochę się wciągnąłem w ten 'biznes' |
_________________ BMK 26 + leapers, HW 40 |
|
|
|
 |
DoktorPio

Wiek: 42 Dołączył: 01 Wrz 2008 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2009-05-13, 21:37
|
|
|
No ładnie ale w przyszłości jak będziesz rozbierał to wrzuć trochę fotek bebeszków tej wiatrówki
Po prostu jestem ciekaw jak to wygląda od środka |
_________________ HW 100S FSB 4-16X50
HW 97K 3,5-10x40
AirArms ProSport 4-12x40
BSA Lightning XL 3-9x40 |
|
|
|
 |
januszmariusz
Janusz

Wiek: 63 Dołączył: 07 Lip 2008 Skąd: Przemyśl/Żurawica
|
Wysłany: 2009-05-13, 21:50
|
|
|
Rzeczywiście , opis byłby pełniejszy z fotkami |
_________________ pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
 |
|
|
|
 |
Michal_Z
Dołączył: 08 Maj 2009 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2009-05-13, 22:03
|
|
|
Będę rozbierał jak dostanę uszczelkę to zrobie sesję. Ale w linku na początku postu jest dokładny opis z fotkami tego samego modelu. |
_________________ BMK 26 + leapers, HW 40 |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Strona wygenerowana w 0,07 sekundy. Zapytań do SQL: 13 |
|