Jaki pistolet PCA kupić?

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

basil
Posty: 6
Rejestracja: 2023-04-14, 09:50

Jaki pistolet PCA kupić?

Post autor: basil »

Witam, 30 lat temu sporo strzelałem z broni palnej dla przyjemności, 40 lat temu strzelałem w wojsku
ale juz bez przyjemności :). Teraz naszło mnie znowu, Mam mniejsce w ogrodzie na zrobienie strzelnicy max 25 m,
zdeecydowałem sie na zakup pistoletu qausi sportowego 4,5 do strzelania na razie rekreacyjnego
ale w przyszłości kto wie ....
Potrzebuję porady Szanownych Kolegów - co kupić ?
Budżet ok 2000-2500 zł najlepiej nówka ale nie znam się na uzywanych więc potrzebna pomoc.
Ostatno wpadł mi w oko Weihrauch HW 75.
Masa strzelca - 95 kg :) duża i silna łapa.
miejsce Wrocław
to tyle, Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ślubek
Administrator
Posty: 3695
Rejestracja: 2014-06-06, 08:37
Lokalizacja: Janówek Pierwszy

Re: Jaki pistolet PCA kupić?

Post autor: Ślubek »

Jeśli Ci się HW 75 podoba, to go kup - to bardzo dobry sprzęt.

Zobacz również inne (wyczynowe) PCA: FWB 100/101/102 i Iż 46 M.

To nie jest tak, że sprzęt używany się nie nadaje - jego, wbrew pozorom, trudno zepsuć. A nawet jeśli coś jest nie tak, to wystarczy wymiana uszczelek i sprzęt strzela jak nowy.
"My od lat już gawędzimy o Maryni
i to nawet, szczerze mówiąc, nie o całej..."
Awatar użytkownika
Yurko
Posty: 913
Rejestracja: 2019-05-26, 17:22
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jaki pistolet PCA kupić?

Post autor: Yurko »

HW75 to fajny pistolet. Bardzo ładnie wykonany i zwykle (ale nie zawsze) dosyć celny.

Obrazek

Czasami bywa problem ze źle zamocowaną lufą, ale widziałem tylko egzemplarze używane, więc może to nie wina fabryki.

Obrazek

Ta ordynarna podkładka z mosiężnej blaszki to mój wynalazek... :oops:

Co mi się nie podoba w HW75, to, że jak na mój gust zamyka się trochę trudno. Na kilka strzałów, nie przeszkadza, ale godzinami strzelać bym z niego nie potrafił.

10 metrów, H&N Logo Sport, 5 strzałów, chyba z podpórki:

Obrazek