Początkujący pyta

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

groser
Posty: 2
Rejestracja: 2008-05-22, 21:26
Lokalizacja: Kresy

Początkujący pyta

Post autor: groser »

Ponieważ jestem zupełnym laikiem jeśli chodzi o tematykę wiatrówek, więc przed podjęciem decyzji o zakupie jakiegokolwiek sprzętu zwracam się z prośbą do Was forumowicze o Wasze wskazówki. Nie dość, że nie jestem obeznany w temacie, to jeszcze nie majętny, dlatego też doradźcie co kupić na początek. Zaznaczam że chciałbym postrezlać rekraacyjnie, na dystansie max. 20 m. W internecie znalazłem 2 wiatrówki nad którymi się zastanawiam, dlatego też proszę o jakies wskazówki. Z góry dziękuję.
http://www.militaria.pl/norconia_german ... ml?cat=551

http://www.arobron.pl/product_info.php/ ... ts_id/8229

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Ur.
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 4997
Rejestracja: 2007-10-01, 23:11
Lokalizacja: ...znowu YelonkY

Post autor: Ur. »

Pierwszej nie polecam na pewno. Mogę Ci poszukać jej opisu jak chcesz - wypadła fatalnie.
Drugiej nie znam.

Napisz czy jesteś w stanie conieco dołożyć. Myślę, że jak byś dał jeszcze z 50złych to da się kupić używanego Blow Air Power - który w swojej cenie wart jest uwagi.
... z warzyw najbardziej lubię tytoń.
Awatar użytkownika
SlaweQ
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 3599
Rejestracja: 2007-10-08, 09:02
Lokalizacja: Łódź

Post autor: SlaweQ »

Witaj wśród nas :D

Pierwszy pistol to czystej krwi "chińszczyzna" z najniższej półki.
Drugi miałem okazje mieć w swoich łapkach.
Przy łamaniu lufy mucha wbija się w dłoń, a do spustu trzeba mieć mały młotek :/

Po za tym, do 20m pistol musi być już całkiem dobrze zrobiony i mieć miękki spust.
Tu poniżej masz link do takiego pistola. Jest to kopia HW40, pistolet godny polecenia.
Z takiego puszki można i na 30-tym metrze łoić :mrgreen:

http://bron.iweb.pl/viewtopic.php?t=43854

Uczę się strzelać od nowa 8-)
Awatar użytkownika
onichimor
Posty: 608
Rejestracja: 2007-10-08, 11:07
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: onichimor »