Kilka pytań od początkującego

Wszystkie typy wiatrówek sprężynowych

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

Hatsanik
Posty: 5
Rejestracja: 2016-12-14, 15:30
Lokalizacja: Warszawa

Kilka pytań od początkującego

Post autor: Hatsanik »

Od jakieś czasu myślę na zakupem wiatrówki.
Najbardziej jestem przekonany do wiatrówki hatsan 125 ale ponieważ jestem laikiem to nie wiem czy to dobry wybór i dlatego mam kilka pytań:
Jaka wiatrówka będzie najlepsza do 700 zł pod względem ilości FPS i J?
Jakie dokładnie osiągi ma wiatrówka hatsan 125?
Jaki kaliber powinienem wybrać aby miał jak największą przebijalność?
Awatar użytkownika
mildot
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 590
Rejestracja: 2011-09-21, 14:55
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kilka pytań od początkującego

Post autor: mildot »

Hatsanik pisze:Od jakieś czasu myślę na zakupem wiatrówki.
Hatsanik. jeśli czegoś w życiu nie lubię to umysłowego lenistwa... i zwykle się nie wyzłośliwiam, szczególnie na nowych, ale dzisiaj mnie sprowokowałeś. ;)
Bo Twój post sugeruje, że jak piszesz "myślę" to kłamiesz. :mrgreen:

Dlatego zamiast "myśleć" o zakupie poczytaj te tony postów o zakupie pierwszej wiatrówki. A potem te o Hatsanie 125. I wszystko będzie jasne.

Do czego Ci ta przebijalność? Do czego będziesz strzelał?
O kalibrach też napisano już baaardzo dużo.
:-D
Hatsanik
Posty: 5
Rejestracja: 2016-12-14, 15:30
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hatsanik »

miltod.... twoja odpowiedź nic nie wniosła, nie odpowiedziałeś na żadne z 3 moich pytań, zamiast tego nazwałeś mnie "kłamcą", "umysłowym leniem" i zadałeś swoje pytania.
Zagłębiłem się w kilka forum o wiatrówkach i na każdym piszą co innego wiec postanowiłem założyć konto na tym i zapytać. Niestety przez takich ludzi jak ty na takich forach jest tona odpowiedzi nie związanych z tematem. Więc jeśli coś wiesz to mi proszę odpowiedz a jeśli nie to przepraszam bardzo że mój pierwszy wpis na forum Cie "sprowokował".
Awatar użytkownika
Ślubek
Administrator
Posty: 3695