SHARP INNOVA 1210 Wood 5.5

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

loxian
Posty: 3
Rejestracja: 2009-11-30, 16:47
Lokalizacja: masz czipsy?

siema

Post autor: loxian »

elo , kupilem czas temu sharpa , 1110 i wlasnie mam pytanie czy ktos zamierza zrobic moze osemki? i gdzie dostać jakaś gume na tłoka bo przecholowałem i pękła xD
Awatar użytkownika
PANZER.PL!!!
Posty: 127
Rejestracja: 2009-11-23, 23:04
Lokalizacja: zduny

Post autor: PANZER.PL!!! »

osemki robi kolega specbest wlasnie bedzie mi robil w tygodniu do 1110 to cos kolo 40zl z przeslylak tylko wiesz ze ty masz gwint na tlumik na osemce?! bo 1210 to jest prosta a tu? chyba ze bez tlumika? chesz ( janusz mam nadzieje ze sie nie gniewasz :oops: )

[ Dodano: 2009-11-30, 18:41 ]
instrukcja Obrazek

[ Dodano: 2009-11-30, 18:42 ]
nic w niej nie pisza ile pompniec ale na aukcji tak
Awatar użytkownika
Nelo
Posty: 1561
Rejestracja: 2009-03-16, 10:59
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Nelo »

To ja oprócz tego co wkleiłeś dostałem takie coś:
Obrazek

Jak sprawy korpusu się toczą?
Hatsan85 + PP 4x32AO
Qb78 + Hawke Eclipse 4x32
Awatar użytkownika
PANZER.PL!!!
Posty: 127
Rejestracja: 2009-11-23, 23:04
Lokalizacja: zduny

Post autor: PANZER.PL!!! »

to widac ze to wszystko polaczki pisza a nie producent! nie ma zadnej oryginalnej instrukcji! uszkodzenie oring koszt 20groszy lub 10 zalezy od wymiaru

[ Dodano: 2009-11-30, 20:03 ]
wiekszosc oringow mozna w sklepie z czesciami samochodowymi dostac lub rolniczym, ja kupilem w rolniczym :mrgreen:

[ Dodano: 2009-11-30, 20:07 ]
jesli ktos ma zyczenie to moge zakupic i wyslac oringi nawet dopasowalem do tuleji zeby bolec od zaworu sie za daleko nie cofal bo sie cofa zadaleko :x

Korzystaj z "Edytuj", a nie "Odpowiedz".
- R.
Ostatnio zmieniony 2009-11-30, 20:13 przez PANZER.PL!!!, łącznie zmieniany 1 raz.
loxian
Posty: 3
Rejestracja: 2009-11-30, 16:47
Lokalizacja: masz czipsy?

masakra

Post autor: loxian »

stała się rzecz straszna :( albowiem gdyż iż pękła mi gumka :) uszczelniająca zawór :/ no i dupa jest , czy ktos ma na składzie takie ? albo wiecie gdzie kupic... zbyt mocno bawiłem się w uszczelnianie :D
Awatar użytkownika
Nelo
Posty: 1561
Rejestracja: 2009-03-16, 10:59
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Nelo »

loxian, Mówisz o oringu między korpusem a metalowym cylindrem pompki?
Hatsan85 + PP 4x32AO
Qb78 + Hawke Eclipse 4x32
Awatar użytkownika
PANZER.PL!!!
Posty: 127
Rejestracja: 2009-11-23, 23:04
Lokalizacja: zduny

Post autor: PANZER.PL!!! »

loxian czy chodzi ci o oring w zaworze? mam dostep do oringow tylko jaki wymiar?
loxian
Posty: 3
Rejestracja: 2009-11-30, 16:47
Lokalizacja: masz czipsy?

Post autor: loxian »

oring jest caly i zdrowy , chodzi o tą uszczelke na pojemniczku powietrza taka gruba i duza sie poharatała :/ i nie uszczelnia...
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez loxian, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
lotam
Posty: 120
Rejestracja: 2009-11-03, 09:10
Lokalizacja: Polska

Post autor: lotam »

Może i tak, ale jak wcześniej pisałem jednoczęściowy przy dłuższym użytkowaniu jest zdecydowanie lepszy ze względu na wytrzymałość i celność (przy pompowaniu może dojść do rozjechania się trzy częściowego). Poza tym wygląd i funkcjonalność (montaż lunety, czy podajnika do śrutu).
Sharp Innova 1210 4,5 + Sutter 3-7x20
Tadziu87
Posty: 4
Rejestracja: 2009-11-23, 19:40
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Tadziu87 »

Na mojej INNOV-ie wciaż pojawiają się nowe ryski na drewnie choć bardzo na nią uważam.
Ktoś z forum próbował już lakierować lakierem bezbarwnym? Jeśli tak to z jakim efektem?
Dodam że nie chodzi mi o zmiane koloru, chciałbym tylko jakoś "utwardzić" drewno żeby nie powstawało tyle rys .....
Awatar użytkownika
PANZER.PL!!!
Posty: 127
Rejestracja: 2009-11-23, 23:04
Lokalizacja: zduny

Post autor: PANZER.PL!!! »

ja nie lakierowałem ale fakt to ze sie bardzo rysuje a szkoda takiego ladnego kolorku
spróbowac warto lakierem bezbarwnym nie pedzlem lecz pistoletem rowniej naklada warstwy, ja bede zmieniac barwe cala i moze nowa kolbe zrobie
Ostatnio zmieniony 2009-12-05, 23:33 przez PANZER.PL!!!, łącznie zmieniany 1 raz.
Mick
Posty: 2
Rejestracja: 2009-12-05, 22:46
Lokalizacja: POMORZE

Post autor: Mick »

Witam, zna ktoś wymiary oringu łączącego wylot powietrza z plastykowym korpusem? i jak likwidujecie nieszczelność w komorze ładowania? ja zmieniłem oring popychacza na 3,1 x 1,6 i wydaje mi się , że jest jeszcze gorzej. Dopisuje się do listy chętnych na nowy zamek. Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
PANZER.PL!!!
Posty: 127
Rejestracja: 2009-11-23, 23:04
Lokalizacja: zduny

Post autor: PANZER.PL!!! »

ja wymienilem oring laczacy wylot powietrza z zaworu z plastikowym korpusem to zalozylem grubszy chyba 2,5mm
Ostatnio zmieniony 1970-01-01, 01:00 przez PANZER.PL!!!, łącznie zmieniany 1 raz.
pocisk
Posty: 3
Rejestracja: 2009-12-04, 09:48
Lokalizacja: Sieradz

Post autor: pocisk »

tak ja też wymieniłem ten oring na większy (w tym miejscu mam spokój) i przy okazji zauważyłem że otwór w lufie nie pokrywa się z otworem w plastiku lufa jest przekręcona o jakieś 2-3 mm. co zrobić rozkleić czy rozwiercić oto jest pytanie? A popychacz lekko podtoczyłem ku przodowi na 2 oringi. Na długość pozostał ten sam i zastanawiam się czy go lekko nie przetoczyć w miejscu w którym go blokuje rygiel by bardziej popychał śrut do przodu przy ładowaniu a potem wracał na swoje miejsce?
Awatar użytkownika
Nelo
Posty: 1561
Rejestracja: 2009-03-16, 10:59
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Nelo »

Lufę wyjąć i dobrze nastawić.... nie jest ona jakoś mocno sklejona, bez problemu powinieneś wyjąć i wcisnąć ją z oryginalnym uszczelnieniem z powrotem do portu.
A z toczeniem miejsca bloku rygla uważaj możesz stracić szczelność, a i możliwe że dosyłacz głębiej w lufę nie wlizie, także odradzam ten zabieg. Lepiej dotocz sobie nowy rygiel.
Hatsan85 + PP 4x32AO
Qb78 + Hawke Eclipse 4x32