remington vantage czy inna ?

Wszystkie typy wiatrówek sprężynowych

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

hwastek2
Posty: 5
Rejestracja: 2012-12-25, 05:00
Lokalizacja: trojmiasto

remington vantage czy inna ?

Post autor: hwastek2 »

Witam
Chce kupić wiatrówkę remington vantage 4,5mm
Jakie są jej wady?
Czy da się ją tuningować?
Czy jest jakaś lepsza wiatrówka w tej cenie?
Przypominam jestem zielony w tym temacie.


A ja Ci przypominam o regulaminie , który zaakceptowałeś :idea: i zasadach polskiej pisowni :!
Ostatnio zmieniony 2012-12-27, 05:07 przez hwastek2, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Hiszpan63
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 7972
Rejestracja: 2009-06-28, 15:45
Lokalizacja: Warszawa-CEKAUS

Post autor: Hiszpan63 »

Tego Crosmana można z powodzeniem tuningować , chociaż zależy też , co masz na myśli mówiąc tuning. A w cenie 300 zł nic lepszego nie znajdziesz z nowych karabinków . Tyle , że nowy Vantage , prosto z pudełka wymaga minimum przeglądu zerowego .
Jak Pan Bóg dali, to i z kija wypali....
HWunderGnom70 .Lady Daisy BUCK . Strzelanie trzeba lubić , ale trafiać , to trzeba się nauczyć ... Karabin trafia sam :! ... często nie tam , gdzie celujemy :lol: ;)
hwastek2
Posty: 5
Rejestracja: 2012-12-25, 05:00
Lokalizacja: trojmiasto

Remington vantage czy inna ?

Post autor: hwastek2 »

A jaką do tego optykę polecacie ?
Awatar użytkownika
Cortez
Posty: 2099
Rejestracja: 2009-09-18, 10:11
Lokalizacja: Mokotów/Sadyba

Post autor: Cortez »

Polecamy: PP, DOC, Leapers - to te tańsze, ale wytrzymałe.
Daystate Merlyn S + Nitrex 3-9x42/SS 10x42
Awatar użytkownika
pala30
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 1016
Rejestracja: 2011-04-23, 14:00
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: pala30 »

Zakupiłem dziś taki karabinek który wyszedł z pod ręki Waldka Hogana . :mrgreen:
Niestety pada i nie dało się postrzelać.Jak jutro się uda to napiszę swoje spostrzeżenia.
Oczywiście karabinek dość mocno dopieszczony i z pudełkowym nie ma nic wspólnego.