
HW90K
Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze
-
- Posty: 453
- Rejestracja: 2007-10-08, 07:06
- Lokalizacja: Września
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 2007-10-18, 20:30
- Lokalizacja: Napierstkowo
HW90K i 10 strzałów. Śrut Crosman Pointed 0.51g
Esr=17.1 J
Vsr=259 m/s
Vmin=257 m/s
Vmax=261 m/s
dV=4 m/s
SV= 1m/s (odchylenie standardowe)
V01=258.5 m/s
V02=259.0 m/s
V03=258.5 m/s
V04=261.1 m/s
V05=260.1 m/s
V06=259.6 m/s
V07=257.0 m/s
V08=260.1 m/s
V09=261.1 m/s
V10=258.5 m/s
Exact 0.54g kal. 4.53mm
Esr=17.1 J
Vsr=252 m/s
Vmin=249 m/s
Vmax=257 m/s
dV=7 m/s
SV= 2 m/s (odchylenie standardowe)
V01=249.6 m/s
V02=253.5 m/s
V03=249.1 m/s
V04=250.0 m/s
V05=256.5 m/s
V06=249.6 m/s
V07=255.0 m/s
V08=250.0 m/s
V09=252.0 m/s
V10=250.5 m/s

Esr=17.1 J
Vsr=259 m/s
Vmin=257 m/s
Vmax=261 m/s
dV=4 m/s
SV= 1m/s (odchylenie standardowe)
V01=258.5 m/s
V02=259.0 m/s
V03=258.5 m/s
V04=261.1 m/s
V05=260.1 m/s
V06=259.6 m/s
V07=257.0 m/s
V08=260.1 m/s
V09=261.1 m/s
V10=258.5 m/s
Exact 0.54g kal. 4.53mm
Esr=17.1 J
Vsr=252 m/s
Vmin=249 m/s
Vmax=257 m/s
dV=7 m/s
SV= 2 m/s (odchylenie standardowe)
V01=249.6 m/s
V02=253.5 m/s
V03=249.1 m/s
V04=250.0 m/s
V05=256.5 m/s
V06=249.6 m/s
V07=255.0 m/s
V08=250.0 m/s
V09=252.0 m/s
V10=250.5 m/s

-
- Ściepnik
- Posty: 3599
- Rejestracja: 2007-10-08, 09:02
- Lokalizacja: Łódź
Odgrzeję troche temat i wrzucę kilka fotek mojej 90-ki.
Udało się zgrać spotkanie dmuchawki z aparatem foto.
Lupka to pancerny Burris na montażu BSquare z wymienionymi śrubami szczęk.
Jak na razie nie zaobserwowałem cofania sie montażu, ale nie ma sie co dziwić, bo strzela w limicie.


Do pomacania i postrzelania na zlocie
Udało się zgrać spotkanie dmuchawki z aparatem foto.
Lupka to pancerny Burris na montażu BSquare z wymienionymi śrubami szczęk.
Jak na razie nie zaobserwowałem cofania sie montażu, ale nie ma sie co dziwić, bo strzela w limicie.



Do pomacania i postrzelania na zlocie

Uczę się strzelać od nowa

-
- -#Srebrny Dobromir
- Posty: 1786
- Rejestracja: 2008-02-03, 19:27
- Lokalizacja: Łazy
-
- Posty: 2628
- Rejestracja: 2007-10-19, 16:25
- Lokalizacja: Poznań
-
- Ściepnik
- Posty: 3599
- Rejestracja: 2007-10-08, 09:02
- Lokalizacja: Łódź
-
- -#Srebrny Dobromir
- Posty: 1786
- Rejestracja: 2008-02-03, 19:27
- Lokalizacja: Łazy
-
- Posty: 2628
- Rejestracja: 2007-10-19, 16:25
- Lokalizacja: Poznań
-
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2009-03-16, 10:59
- Lokalizacja: Jarosław
-
- Posty: 2628
- Rejestracja: 2007-10-19, 16:25
- Lokalizacja: Poznań
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 2007-10-18, 20:30
- Lokalizacja: Napierstkowo
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2009-05-19, 09:36
- Lokalizacja: Silesia
-
- Posty: 576
- Rejestracja: 2007-10-05, 15:01
- Lokalizacja: tuszyn
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 2009-05-19, 09:36
- Lokalizacja: Silesia
Czyli wychodzi na to, że urządzenie działa jak siłownik (power lift) tylnej klapy np. w polonezie.krystian pisze:Weź strzykawkę , zatkaj otwór - masz sprężynę gazową w ręce![]()
Do tego zaworek i to wszystko . Ale gas ram pracuje na znacznie większym ciśnieniu![]()
Gas srut to to samo ale bez zaworka ( bez możliwości reg. MOCY ];> )
Hmmm, patent prosty i wytrzymały.
Dzięx za odpowiedź.
Robert.
Harnaś i Hawke V2
Harnaś i Hawke V2

-
- Posty: 576
- Rejestracja: 2007-10-05, 15:01
- Lokalizacja: tuszyn