blef16 pisze:Hej! Eleganckie flaczki! A ta ładna zielona prowadnica, to własnej roboty czy była w komplecie tuningowym z alegro? Jak nie wykombinuje etralitu na podkładkę między sprężynę a prowadnicę, to założę 2 z brązu. Jakoś bardziej jestem przekonany do metalowej prowadnicy. Jakoś nie mam zaufania do wszelkiego rodzaju tworzyw sztucznych. Co zielazło, to zielazło! Co do tych 2,5m.w piwnicy, to tylko tyle mam miejsca na strzelanie. Są dwa korytarze 9m. i 14m, ale tam jest za ciemno na celne śrucenie. Fotki jak znajdę ciekawe to też wstawię
Ta prowadnica zielona to jest stalowa tylko że jest na nią założona zielona koszulka termokurczliwa.
Plastikowej prowadnicy bałbym się założyć.
Teraz przygotowuje jeszcze bardziej zmodyfikowany zestaw tuningowy jak wszystko zrobię i będzie działać to opublikuję
w związku z tym mam pytanie przez co się tak robi czy to wada mojego nowego karabinka czy ten śrut taki dziadowski
Witaj na forum. To jest wada śrutu, port ładowania raczej Ci się nie rozciąga, anie też nie pęcznieje. Śrut do portu powinien wchodzić z małym oporem ani za ciasno ani za luźno, musisz dobrać odpowiedni śrut do swojej wiatrówki wtedy będzie ok.
właśnie strzelałem z wiatrówki znalazłem sposób na wygięte płaszcze śruta, otóż wkładam śrut do obrotowego portu potem lekko uderzam w wiatrówkę i śrut wędruje trochę dalej niż równo z wlotem wtedy elegancko się nie gnie:) mam pytanie czy to dobrze że srut znajduje se dalej że ledwo go widać czy wy też tak macie w swojich air masterach 300???
no ja mam umarex płaski moletowany więc to chyba dlatego się tak dzieje bo to dziadowski śrut, czyli jak gorzej wykonany to wpada dalej??? bo dla mnie lepiej jak wpada dalej o przynajmniej port mi nie gnie płaszczy śrutów ale czy ktoś da rade w was wprawdzić na air masterze czy jak wkładacie śrut,zamykacie port późnej na nowo otwieracie to wam gnie płaszcze śrutów?? posprawdzajcie na różnych śrutach i mi napiszcie byłbym wdzięczny bardzo:) najlepiej jakby ktoś miał ten śrut umarex płaski moletowany i wsadził do swojego air mastera 300 żeby zobaczyć czy też się gną płaszcze
Witam zakupiłem aimastera, mam podejrzenia co do mocy wiatrówki.Strzelałem. z bliska do deski sosnowej(miękka) i nie moge jej przebić ,grubość to 1cm,śrut wchodzi do połowy.Plastikową butelkę po pepsi przebija od korka przez denko ,robi dziurkę.Blachę ocynkowaną,tylko wgłębienie.diesla nie zauważyłem.Coś słaba ta moja wiatrówka.A myślałem że deski będzie przebijać,albo wiadro blaszane,a tu nic .Myślę że ma 5-7 żuli ,a miało być 16.Czekam na opinie??
Ustaw 8-10 puszek w szeregu i na końcu butelkę od piwa strzel z 5 metrów i jak przebije wszystkie i rozbije butelkę to moc wiatrówki będziesz miał na pewno nie mniejsza jak moja przed tuningiem.
Wartości w julach przed tuningiem podałem wcześniej w postach
[ Dodano: 2008-11-21, 06:38 ]
DoktorPio pisze:Ustaw 8-10 puszek w szeregu i na końcu butelkę od piwa strzel z 10 metrów i jak przebije wszystkie i rozbije butelkę to moc wiatrówki będziesz miał na pewno nie mniejsza jak moja przed tuningiem.
Wartości w julach przed tuningiem podałem wcześniej w postach
DoktorPio pisze:
Zastanawia mnie jeszcze jedno że sprężyna tuningowa kupiona na allegro u rusznikarza 2005 niby czeska z certyfikatem po oddaniu jakiś 25-30 strzałów z 285mm skróciła się na 270mm !!!
Na razie wróciłem do firmowej sprężyny i po tych przeróbkach karabinek strzela naprawdę super
Miałem w Hatsanie długą czeską sprężynę - szybko się skurczyła i energia spadła do 12J.
Ale strzelało się przyjemnie.
Cześć!Nie wolno zamykać portu ładowania gdy kielich śrutu wystaje z lufy. Zamykasz powoli i jak czujesz opór to cofasz i wpychaj śrut np.zapałką. Lepiej jak wejdzie dalej, niż będzie się niszczył, a co najgorsze lotka śrutu pokiereszuje ci uszczelkę portu i wtedy wiatrówka może być słaba, bo straci ciśnienie. Nie wiem czy ktoś na forum wyciągał już port ładowania.Sam jestem ciekaw czy jest ciężko dostać się do uszczelki np?
Port ładowania wyjmuje się dopiero po rozebraniu karabinka i wyjęciu tłoka. Należy jeszcze wyjąć plastikowy element, który obraca port. Następnie należy wypchnąć potr w ten sam sposób co tłok.
Pozdrawiam
KWP
Uszczelkę można jeszcze wymienić obejrzeć w inny sposób !
Należy wyjąć plastikowy element do obracania portu następnie lekko naciągnąć sprężynę tłoka ale nie za mocno żeby tłok sie nie za zbroił na spuście.
Następnie przesunąć cały port ładowania do środka cylindra 3cm i już mamy widoczną uszczelkę portu ładowania
Następnie wkładamy między port ładowania a dno tłoka czyli miejsce gdzie się ładuje śrut kawałeczek drewnianej listeweczki o wymiarach 3cm szer. na 1cm grub. długość np 5cm i puszczamy ramie naciągu tłoka port ładowania nieco się cofnie i oprze na drewnianej listeweczce i wówczas mamy bezpieczny choć nieco ciasny dostęp do uszczelki tłoka.
Po wymianie i smarowaniu zmów naciągamy nieco tłok wyciągamy listewkę i puszczamy naciąg tłoka po czym port ładowania wraca do poprzedniego stanu i na koniec wkładamy kawałek plastiku do obracania portu ładowania i po wymianie
Mam nadzieję że mój opis był w miarę jasny
Może kiedyś zrobię zdjęcia i wstawię na forum
Robiłem tak wielokrotnie i zawsze z pożądanym skutkiem jest to prostsze od rozbierania całego karabinka
Pozdrawiam