Wiatrówka do tysiaka

Wszystko co dotyczy naszych dmuchawek

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

Dudus
Posty: 18
Rejestracja: 2023-03-05, 00:22

Wiatrówka do tysiaka

Post autor: Dudus »

Cześć, od razu mówię że jestem nowy w temacie wiatrówek.
Szukam dobrej wiatrówki do mniej więcej 1000zł (stówka różnicy wielkiej nie zrobi), zainteresowały mnie gamo hunter 440, gamo whisper i gamo hunter maxxim igt, jednak wiem że pewnie są lepsze, i dlatego tutaj jestem, czy moglibyście mi doradzić do pierwszego dobrego zakupu? Niezbyt mi zależy na używanych, bardziej nówki ze sklepu.

Dodano po 7 minutach 12 sekundach:
Zapomniałem dodać że chodzi mi o dość celną wiatrówkę którą na dalsze dystanse, np 60m trafie w 7-10 z dobrym skupieniem, i też spoko moc wiatrówki.
Awatar użytkownika
Yurko
Posty: 901
Rejestracja: 2019-05-26, 17:22
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wiatrówka do tysiaka

Post autor: Yurko »

Raczej nie odpowiem Ci na wszystkie Twoje pytania, bo tym można napisać książkę.

Pierwsza rzecz ważna rzecz jest taka, że nas interesuje nie moc a energia. Oczywiście moc ma tu coś do rzeczy, ale raczej się tym nikt nie zajmuje. W przepisach mamy energię. I mamy jej limit ustalony na 17J. Trzeba więc sobie zdawać sprawę, że wszystkie reklamowe chwyty zachwalające jakieś karabinki o niespotykanej "mocy", nawet gdyby pisały prawdę, nie zmieniają faktu, że legalna wiatrówka nie podlegająca rejestracji tego limitu nie może przekraczać. Więc nic "mocniejszego" nie kupisz...