Przystrzeliwanie Hatsana 95 Vortex

Wszystko co dotyczy naszych dmuchawek

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

funkykovak
Posty: 5
Rejestracja: 2022-02-22, 19:06

Przystrzeliwanie Hatsana 95 Vortex

Post autor: funkykovak »

Witam wszystkich.
Dotarł do mnie Hatsan 95 Vortex 4,5. Nowy, zakup w sklepie internetowym.
Pierwsze sprawdzenie i widzę: śruba kontrująca łoże z wytartą oksydą, jakby spiłowanea w fabryce, powyżej śruby przytarcie na drewnie ok 1 cm, nakładka polimer na lufę przecięta też ok 1 cm. Niemniej postanowiłem strzelić/sprawdzić. Dystans 10m, otwarte przyrządy i skupienie ok ale wszystko na godzinie 3, 7/6 (tarcza 14cm). Dałem więc dwie działki na szczerbince w lewo i teraz są przestrzeliny w 10. Cała regulacja szczerbinki w poziomie to 4 działki w lewo i 4 wprawo. Skoro na 10 m jest już tyle do przestawienia to na 50m już pewnie nic się nie ustawi. Nie mam doświadczenia z bronią pneumatyczną, ale to chyba wada fabryczna karabinka a nie że tak powinno być. No i te rysy, to chyba też nie standard?
Awatar użytkownika
Yurko
Posty: 904
Rejestracja: 2019-05-26, 17:22
Lokalizacja: Warszawa

Re: Przystrzeliwanie Hatsana 95 Vortex

Post autor: Yurko »

Witam!
Jesteś pewien, że to fabryka tak zrobiła? Czasami sklepy próbują sprzedać ten sam towar, który ktoś im zwrócił, jeszcze raz. Nie było nic widać po pudełku?
Myślę, że jeśli to "normalny" sklep, to nie masz co się zastanawiać tylko też skorzystaj z możliwości zwrotu lub reklamacji.
Nie wiem o co Ci chodzi z tymi 50 metrami i regulacją w poziomie... :chgw:
Inna sprawa, że w niektórych wiatrówkach otwarty celownik jest tylko dla formalności albo wątpliwej "ozdoby" i w ogóle nie nadaje się do użytku.
Pozdr.
funkykovak
Posty: 5
Rejestracja: 2022-02-22, 19:06

Re: Przystrzeliwanie Hatsana 95 Vortex

Post autor: funkykovak »