Pomocy w doborze wiatrówki

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

Awatar użytkownika
badyl007
Posty: 17
Rejestracja: 2009-09-04, 23:04
Lokalizacja: zabrze

Post autor: badyl007 »

Aha i jeszcze jedno pytanko czy jak w tryskłem smar podciśnieniem na tłok i sprężyne to straciłem gwarancje??

[ Dodano: 2009-09-10, 22:08 ]
Napisalem do waldka
Nabytek
Hatsan 95 SAS 5.5
Lunetka GAMO 3-9x40
Wrodzona zdolność robienia byków w pisaniu :(:( soory z góry
Awatar użytkownika
Nelo
Posty: 1561
Rejestracja: 2009-03-16, 10:59
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Nelo »

Z tego co mi wiadomo HAtsany nie mają żądnych plomb, także jak rozkręcisz i skręcisz delikatnie cały system to nie zauważą tego na gwarancji (nie wiem jak w nowych Hatsanach)
Z tego co zrozumiałem po prostu złamałeś lufę i w otwór w gdzie masz cylinder tłok.. itd?
Hatsan85 + PP 4x32AO
Qb78 + Hawke Eclipse 4x32
Awatar użytkownika
januszmariusz
Posty: 2667
Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica

Post autor: januszmariusz »

badyl007 pisze:Aha i jeszcze jedno pytanko czy jak w tryskłem smar podciśnieniem na tłok i sprężyne to straciłem gwarancje??
Zależy to od sprzedawcy! (smar , tryskałem pod ciśnieniem)
Sory, ale nie mogę powstrzymać się od śmiechu. :lol:
I tu pytanie (jaki smar tam "trysnąłeś ")
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Awatar użytkownika
badyl007
Posty: 17
Rejestracja: 2009-09-04, 23:04
Lokalizacja: zabrze

Post autor: badyl007 »

Smar do przegubów.Od dołu wiatrówki jak złamie lufę to widać sprężyne z tłokiem i tam sikłem go trochu
Ostatnio zmieniony 2009-09-10, 22:37 przez badyl007, łącznie zmieniany 1 raz.
Nabytek
Hatsan 95 SAS 5.5
Lunetka GAMO 3-9x40
Wrodzona zdolność robienia byków w pisaniu :(:( soory z góry
Awatar użytkownika
januszmariusz
Posty: 2667
Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica

Post autor: januszmariusz »

Ostrzezenie
Nowa wersja Hatsanów (łoże po bokach osady ma wkręty lewoskrętne)
W lewo dokręcasz i odwrotnie , w prawo odkręcasz) pomyłka skutkuje urwaniem śruby ;)
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Awatar użytkownika
badyl007
Posty: 17
Rejestracja: 2009-09-04, 23:04
Lokalizacja: zabrze

Post autor: badyl007 »

Dziękuje za wiadomość zapamiętam na przyszłość
Nabytek
Hatsan 95 SAS 5.5
Lunetka GAMO 3-9x40
Wrodzona zdolność robienia byków w pisaniu :(:( soory z góry
Awatar użytkownika
Nelo
Posty: 1561
Rejestracja: 2009-03-16, 10:59
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Nelo »

Już kiedyś był problem z lewoskrętnością śrub w hatsanach. Ale nie ma co teraz po turkach jeździć i tak mają prze...lane, że tak powiem.


A jeżeli chodzi o "sikanie" smarem to raczej ci to nie pomogło.
Hatsan85 + PP 4x32AO
Qb78 + Hawke Eclipse 4x32
Awatar użytkownika
badyl007
Posty: 17
Rejestracja: 2009-09-04, 23:04
Lokalizacja: zabrze

Post autor: badyl007 »

W moim harnasiu niema lewo skrętnych śrubeczek chyba zmądrzeli.
Po wyjęciu tłoka miałem smar w komorze sprężania czy jest to możliwe że za dużo smaru wprowadziłem w cylinder??
Nabytek
Hatsan 95 SAS 5.5
Lunetka GAMO 3-9x40
Wrodzona zdolność robienia byków w pisaniu :(:( soory z góry
Awatar użytkownika
eclip2
Posty: 130
Rejestracja: 2007-11-09, 13:07
Lokalizacja: Kostry

Post autor: eclip2 »

Jeżeli pierwszy raz go rozbierałeś i ten smar był różowy, to normalka.
W fabryce napychają wiatrówki środkami konserwującymi, żeby karabinek nie zardzewiał w trakcie transportu. To nawet nie jest smar, tylko inne "coś". Trzeba to wymyć i nasmarować molibdenem pamiętając, aby komora sprężania była idealnie sucha.
...+BT3-9x40DOA600
Hatsan55(II)
Łucznik wz.70 1975