Aha i jeszcze jedno pytanko czy jak w tryskłem smar podciśnieniem na tłok i sprężyne to straciłem gwarancje??
[ Dodano: 2009-09-10, 22:08 ]
Napisalem do waldka
Pomocy w doborze wiatrówki
Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2009-09-04, 23:04
- Lokalizacja: zabrze
-
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2009-03-16, 10:59
- Lokalizacja: Jarosław
Z tego co mi wiadomo HAtsany nie mają żądnych plomb, także jak rozkręcisz i skręcisz delikatnie cały system to nie zauważą tego na gwarancji (nie wiem jak w nowych Hatsanach)
Z tego co zrozumiałem po prostu złamałeś lufę i w otwór w gdzie masz cylinder tłok.. itd?
Z tego co zrozumiałem po prostu złamałeś lufę i w otwór w gdzie masz cylinder tłok.. itd?
Hatsan85 + PP 4x32AO
Qb78 + Hawke Eclipse 4x32
Qb78 + Hawke Eclipse 4x32
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
Zależy to od sprzedawcy! (smar , tryskałem pod ciśnieniem)badyl007 pisze:Aha i jeszcze jedno pytanko czy jak w tryskłem smar podciśnieniem na tłok i sprężyne to straciłem gwarancje??
Sory, ale nie mogę powstrzymać się od śmiechu.

I tu pytanie (jaki smar tam "trysnąłeś ")
pozdrawiam Janusz
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
Crosman C1K77+PP 4x32 AO - Iż-38 klasic. B2 po remoncie i ma się dobrze
Nowy nabytek TYTAN GS-750 + Kandar 3-9x40
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2009-09-04, 23:04
- Lokalizacja: zabrze
-
- Posty: 2667
- Rejestracja: 2008-07-07, 11:34
- Lokalizacja: Przemyśl/Żurawica
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2009-09-04, 23:04
- Lokalizacja: zabrze
-
- Posty: 1561
- Rejestracja: 2009-03-16, 10:59
- Lokalizacja: Jarosław
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 2009-09-04, 23:04
- Lokalizacja: zabrze
-
- Posty: 130
- Rejestracja: 2007-11-09, 13:07
- Lokalizacja: Kostry
Jeżeli pierwszy raz go rozbierałeś i ten smar był różowy, to normalka.
W fabryce napychają wiatrówki środkami konserwującymi, żeby karabinek nie zardzewiał w trakcie transportu. To nawet nie jest smar, tylko inne "coś". Trzeba to wymyć i nasmarować molibdenem pamiętając, aby komora sprężania była idealnie sucha.
W fabryce napychają wiatrówki środkami konserwującymi, żeby karabinek nie zardzewiał w trakcie transportu. To nawet nie jest smar, tylko inne "coś". Trzeba to wymyć i nasmarować molibdenem pamiętając, aby komora sprężania była idealnie sucha.
...+BT3-9x40DOA600
Hatsan55(II)
Łucznik wz.70 1975
Hatsan55(II)
Łucznik wz.70 1975