Wiatrówka w cenie ok 300zl dla nowicjusza

Wszystko co dotyczy naszych dmuchawek

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

szybki_ziutek
Posty: 7
Rejestracja: 2015-03-18, 18:21
Lokalizacja: W-wa

Wiatrówka w cenie ok 300zl dla nowicjusza

Post autor: szybki_ziutek »

Witam,

Na początku chciałbym zaznaczyć, iż jestem nowicjuszem jeżeli chodzi o urządzenia pneumatyczne - kiedyś tam dawno strzelałem i wiem, że sprawia to dużą frajdę. Z racji ładnej prawie wiosennej pogody naszła mnie ochota na zakup takowego sprzętu i przez ostatnie kilka dni zastanawiałem się nad sprzętem (tak czytałem wątki na tym forum). Z racji dużej awaryjności i braku celności wiatrówek z niższej półki postanowiłem zrezygnować z wiatrówki nowej za 100zł, a chciałbym dołożyć niedużo do używanego i przetestowanego sprzętu. Znalazłem 2 ogłoszenia dość ciekawe i w przystępnej cenie, aczkolwiek ze względu na brak doświadczenia proszę was o pomoc w wyborze lub też innej propozycji zakupu w podobnej cenie.

I pytanie brzmi:
To? -> http://olx.pl/oferta/air-master-mod-400 ... 5jsXT.html

Czy to? -> http://olx.pl/oferta/wiatrowka-hatsan-8 ... 9k0X3.html

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Hiszpan63
Ściepnik
Ściepnik
Posty: 7972
Rejestracja: 2009-06-28, 15:45
Lokalizacja: Warszawa-CEKAUS

Post autor: Hiszpan63 »

Wdepnij do Cekausu na Kutnowską :idea: ... pogadamy ...

... żadna z tych dwóch ...
Jak Pan Bóg dali, to i z kija wypali....
HWunderGnom70 .Lady Daisy BUCK . Strzelanie trzeba lubić , ale trafiać , to trzeba się nauczyć ... Karabin trafia sam :! ... często nie tam , gdzie celujemy :lol: ;)
szybki_ziutek
Posty: 7
Rejestracja: 2015-03-18, 18:21
Lokalizacja: W-wa

Post autor: szybki_ziutek »

No nie do końca uda mi się dotrzeć :/ Pracuję w godz. 8-18, a w soboty widzę, że nieczynne :cry:

EDIT:
A czy możesz zargumentować dlaczego mam ich nie kupować? Rozumiem, że jesteś sprzedawcą tego sprzętu i też rozumiem, że chcesz zarobić...