kartusz AT44

Wszystko co dotyczy wiatrówek PCP

Moderatorzy: daras, Hiszpan63, forestkorsze

buli121181
Posty: 20
Rejestracja: 2012-01-07, 16:03
Lokalizacja: Stąd

kartusz AT44

Post autor: buli121181 »

Mianowicie mam mały problem z tym całym kartuszem od atka chodzi o to że przy manometrze ucieka powietrze w ciągu zaledwie paru godzin.Moje pytanie brzmi czy
ktoś rozkręcał tą stronę kartusz jak się do tego zabrać podobno gwint jest posmarowany jakimś klejem.Gwint prawo czy lewo skrętny,czy imadło czy tylko tokarka pomocy?
hatsan AT 44-10& 9-24x56OA Sharp Innova 1210
Awatar użytkownika
AdamWawa
Posty: 2231
Rejestracja: 2011-04-14, 07:38
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: AdamWawa »

http://bron.iweb.pl/viewtopic.php?p=106 ... t=#1061723 tu masz jak wygląda to w środku, a co do samego odkręcania, to najpierw włóż koniec z maometrem do gorącej wody, wtedy klej puści.
Zoraki HP 01, Sharp Tiger, IŻ 61 carbon design + M/S ...
---Przepraszam za swoje skandaliczne zachowanie na Bemowie i obiecuję, że to się więcej nie powtórzy.
buli121181
Posty: 20
Rejestracja: 2012-01-07, 16:03
Lokalizacja: Stąd

Post autor: buli121181 »

Udało mi się rozkręcić nie było żadnego kleju ! Choć jest bardzo mocno zakręcone wręcz zapieczone, ale wystarczy małe imadło stara dętka, dopasowany odpowiedni pręt do otworu najlepiej owinąć jakąś szmatką no i trochę pary w łapkach :mrgreen: .Przy odkręcaniu trochę poharatałem wejście :shock: myślałem że już mam załatwiony kartusz na dobre bo kiedy wsadziłem końcówkę pompki do portu przy pompowaniu uciekało powietrze za dużo rys się porobiło :/ ale na szczęści dałem większe oringi na wtyk pompki i wszystko gra ! Generalnie martwi mnie teraz jeden problem czy zna ktoś wymiary tego małego oringa na tym złotym ustrojstwie niestety oring do wymiany ?


Obrazek

zapomniałem dodać najpierw kąpiel kartusza w gorącej wodzie czy coś to dało no nie wiem :/
hatsan AT 44-10& 9-24x56OA Sharp Innova 1210
Awatar użytkownika
daras
-#Złoty Dobromir
-#Złoty Dobromir
Posty: 5295
Rejestracja: 2007-10-01, 22:04
Lokalizacja: Swarzędz

Post autor: daras »

Jak rozebrałeś to zmierz ten oring, będziesz wiedział.
guntuning.com
Tomaszu
Posty: 12
Rejestracja: 2012-10-27, 12:55
Lokalizacja: Zachód

Post autor: Tomaszu »

To powszechne zjawisko też tak miałem wystarczy odwrócić oring. Za pierwszym razem naturalnie bo później trzeba drugi :D

A odkręcić można najłatwiej dopasowując pręta w port ładowania tylko trzeba na niego koszulkę termokurczliwą by go nie porysować, ja tak robię i zero śladów.

Jeśli używasz pompki zawsze tam wilgoć wejdzie, co pewien czas warto czyścić kartusz, to przedłuży życie wszystkiego.
Sprzedam AT44 L&W, cały komplet, informacje PW.